Przeróbka lamp przed liftem na BI-XENON z soczewką

Koła, spoilery, grille, lotki, blendy

Moderator: Moderator

Wiadomość
Autor
JonnySwiss
jestem
jestem
Posty: 13
Rejestracja: sobota, 15 marca 2014, 21:25
Skąd jesteś: Żary ( FZA )
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: M/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2004
Kolor: Czarny
Przebieg (km.): 201000
Kontaktowanie:

Przeróbka lamp przed liftem na BI-XENON z soczewką

#1 Postautor: JonnySwiss » niedziela, 16 marca 2014, 10:24

Witam,
jako ze zawsze szukam samochodu z xenonami to teraz sie nie udało,
wiec myślałem o zestawie HID ale bez soczewki to nie wygląda fajnie.

Ale to już nie chodzi o wygląd ale o kontrole Policyjne i jazda bez dowodu.


Wiec jest następująca opcja jest firma w PL która przerabia zwykłe klosze na Bi-Xenon
dodając im soczewkę i samo poziom.

Podaje linka do tej strony ,luknijcie oceńcie i się ze mną opinia podzielcie. Pozdrawiam

http://www.xenonowe.pl/produkt/227/kia- ... na-bixenon

Awatar użytkownika
ntgale
możesz mi ufać
możesz mi ufać
Posty: 1329
Rejestracja: sobota, 30 listopada 2013, 18:54
Skąd jesteś: ___
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2004
Been thanked: 1 time

Re: ***Przeróbka lamp przed liftem na BI-XENON z soczewką***

#2 Postautor: ntgale » niedziela, 16 marca 2014, 10:28

"...ze standardowego oświetlenia H4..." a to ciekawe...

Awatar użytkownika
Admin
Główny
Główny
Posty: 8992
Rejestracja: środa, 3 marca 2010, 23:22
Skąd jesteś: Warszawa
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2005
Kolor: Niebieski
Twoje poprzednie Sorento: 2.5 CRDI (140KM) 2003EX M/T Złoty
Has thanked: 2 times
Been thanked: 48 times
Kontaktowanie:

Re: ***Przeróbka lamp przed liftem na BI-XENON z soczewką***

#3 Postautor: Admin » niedziela, 16 marca 2014, 11:33

Firma robi z lamp powierzonych a przecież nie masz takiej .
Nawet jak byś zdobył to nie pasuje do Twojego auta.


Obrazek
Kia Sorento EX 2.5 CRDI 2003r. złoty, manual Obrazek
Kia Sorento EX 2.5 CRDI 2005r. niebieski, automat tiptronic Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
dynamic
To ja
To ja
Posty: 395
Wiek: 45
Rejestracja: czwartek, 20 października 2011, 17:23
Skąd jesteś: Mazowsze-W-wa/Kurpie
Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
Skrzynia: M/T
Napęd: 4 WD
Rok: 2007
Kolor: Srebrny
Przebieg (km.): 215000
Inny Samochód: BMW E46 3.0 D 270KM
Kontaktowanie:

Re: ***Przeróbka lamp przed liftem na BI-XENON z soczewką***

#4 Postautor: dynamic » niedziela, 16 marca 2014, 11:49

Musisz uważać żeby faktycznie mieć ten samopoziom, bo w razie wypadku to możesz mieć problemy bo będziesz miał lampy bez homologacji, a wiadomo jak ubezpieczyciele do tego podchodzą. Ja miałem zalożone xenony, fakt, światło naprawde super, ale siały po instalacji - mocno to się odczuwało na CB.
Pozdr
Co Cię nie zabije to Cię wzmocni :)

Awatar użytkownika
Wojtas_vic
wiem wszystko
wiem wszystko
Posty: 3757
Wiek: 52
Rejestracja: wtorek, 18 maja 2010, 06:22
Skąd jesteś: Koszalin
Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2008
Kolor: Czarna Perła
Przebieg (km.): 225000
Twoje poprzednie Sorento: 2,5 CRDI 2005 A/T
Kontaktowanie:

Re: Przeróbka lamp przed liftem na BI-XENON z soczewką

#5 Postautor: Wojtas_vic » niedziela, 16 marca 2014, 11:54

Pomysł ciekawy, sam go kiedyś przerabiałem, ale cena mnie zabiła. Pamiętać należy również o spryskiwaczach reflektorów a to też podnosi cenę tego projektu.
Obrazek

Awatar użytkownika
ermaciek
ASSISTANCE
ASSISTANCE
Posty: 583
Rejestracja: niedziela, 25 września 2011, 19:23
Skąd jesteś: Polska
Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2007
Kolor: róż cukierkowy
Przebieg (km.): 2
Inny Samochód: róźiowy lowelek :)
Kontaktowanie:

Re: Przeróbka lamp przed liftem na BI-XENON z soczewką

#6 Postautor: ermaciek » niedziela, 16 marca 2014, 12:31

Soczewki które proponują nie mają tej przesłony która powoduje doświetlanie rowu, w PL musi to być, tutaj widać ze swiecą w lini, a ta firma to poziomowanie tylko emuluje za pomocą przeróbki oryginalnego ukladu poziomowania, nie dokladaja czujników położenia na osiach, spryskiwacze powinny mieć okresloną wydajnośc, te ktore sprzedaja to raczej psiukadełka na śmingusa dyngusa a nie na lampy :P
Kontrole drogowe nie są zazwyczaj za wnikliwe, zwykly policjant nie zawsze musi byc w tym temacie ogarnięty, ale wiem ze np u mnie krążą specjalne patrole ktore maja nawet te pudło na pace do sprawdzania ustawienia swiateł, wiedzą o kazdym szczególe oryginalnych instalacji i tych pseudo, nawet to ze jesli masz pokrętło do poiziomowania to na pewno nie masz samopoziomowania :) Mi kiedys w jednym aucie tylko zajrzał pod maske , zobaczył przetwornice i juz wiecej nie kazał mi sie tłumaczyc :P potem pokazał mi tylko oznaczenie H7 na lampie i ze nie ma nigdzie oznaczenia jakiegos D2S czy jakos tak.. nie pamietam juz ... ale chłopaki coraz bardziej sa w temacie bo HIDy na rynku są juz pare lat..
Prawda jest taka ze HIDy w soczewce i Sorento nie dokuczają nikomu :)

!

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego...
ermaciek łączy teorię z praktyką. Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.

JonnySwiss
jestem
jestem
Posty: 13
Rejestracja: sobota, 15 marca 2014, 21:25
Skąd jesteś: Żary ( FZA )
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: M/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2004
Kolor: Czarny
Przebieg (km.): 201000
Kontaktowanie:

Re: ***Przeróbka lamp przed liftem na BI-XENON z soczewką***

#7 Postautor: JonnySwiss » niedziela, 16 marca 2014, 13:33

Admin pisze:Firma robi z lamp powierzonych a przecież nie masz takiej .
Nawet jak byś zdobył to nie pasuje do Twojego auta.


Obrazek


No ja mam lampe przed liftem i do takiej lampy oni zakładają soczewkę.
Rozumiem ze lampa po lifcie nie pasuje do przedlifta ( Gdyby pasowała to kupił bym lampy po lifcie z fabryczna soczewką)
i temat był by załatwiony...

-- niedziela, 16 marca 2014, 06:39 --

ermaciek pisze:Soczewki które proponują nie mają tej przesłony która powoduje doświetlanie rowu, w PL musi to być, tutaj widać ze swiecą w lini, a ta firma to poziomowanie tylko emuluje za pomocą przeróbki oryginalnego ukladu poziomowania, nie dokladaja czujników położenia na osiach, spryskiwacze powinny mieć okresloną wydajnośc, te ktore sprzedaja to raczej psiukadełka na śmingusa dyngusa a nie na lampy :P
Kontrole drogowe nie są zazwyczaj za wnikliwe, zwykly policjant nie zawsze musi byc w tym temacie ogarnięty, ale wiem ze np u mnie krążą specjalne patrole ktore maja nawet te pudło na pace do sprawdzania ustawienia swiateł, wiedzą o kazdym szczególe oryginalnych instalacji i tych pseudo, nawet to ze jesli masz pokrętło do poiziomowania to na pewno nie masz samopoziomowania :) Mi kiedys w jednym aucie tylko zajrzał pod maske , zobaczył przetwornice i juz wiecej nie kazał mi sie tłumaczyc :P potem pokazał mi tylko oznaczenie H7 na lampie i ze nie ma nigdzie oznaczenia jakiegos D2S czy jakos tak.. nie pamietam juz ... ale chłopaki coraz bardziej sa w temacie bo HIDy na rynku są juz pare lat..
Prawda jest taka ze HIDy w soczewce i Sorento nie dokuczają nikomu :)



Oczywiście ze najlepszym wyborem jest kupić model z oryginalnymi xenonami ( akurat sie nie udało)
na pewno zwykłe hidy w lampie bez soczewki szczują każdego Policjanta,
ale Lampa z soczewka i z Hidami daje spokojna jazde , ale lampa z soczewką jest dopiero po lifcie.
A lampa po lifcie nie pasuje do przed lifta wiec ratuje mnie ta firma co dokłada do zwykłych lamp soczewke....

Awatar użytkownika
Admin
Główny
Główny
Posty: 8992
Rejestracja: środa, 3 marca 2010, 23:22
Skąd jesteś: Warszawa
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2005
Kolor: Niebieski
Twoje poprzednie Sorento: 2.5 CRDI (140KM) 2003EX M/T Złoty
Has thanked: 2 times
Been thanked: 48 times
Kontaktowanie:

Re: Przeróbka lamp przed liftem na BI-XENON z soczewką

#8 Postautor: Admin » niedziela, 16 marca 2014, 14:39

Cena zawiera:
- usługę,
- 2 soczewki bixenonowe,
- 2 żarnik xenonowe,
- 2 przetwornice,
- okablowanie

Czyli do starej lampy dokładają soczewki , wtedy będzie dobrze .
Dorzuciłbym jeszcze spryskiwacze reflektorów jeśli nie ma ( zbiornik z dwoma pompkami , przewody , okablowanie , przełącznik ) i da radę .
Kia Sorento EX 2.5 CRDI 2003r. złoty, manual Obrazek
Kia Sorento EX 2.5 CRDI 2005r. niebieski, automat tiptronic Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
hunter
ASSISTANCE
ASSISTANCE
Posty: 3755
Rejestracja: piątek, 27 maja 2011, 00:37
Skąd jesteś: Toruń
Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: nie dotyczy
Kolor: DARK GREY
Inny Samochód: SPORTAGE QL 2,0 CRDI
Twoje poprzednie Sorento: Była czarna 3,3V6 248 KM, lift na daystar + sprężyny by Stella , Była SII 2,2CRDI 197KM AT AWD.
Has thanked: 21 times
Been thanked: 123 times
Kontaktowanie:

Re: Przeróbka lamp przed liftem na BI-XENON z soczewką

#9 Postautor: hunter » niedziela, 16 marca 2014, 18:05

A i tak lampa nie będzie miała homologacji i jak ermaciek pisze wnikliwy policjant i tak zabierze dowód.
"JO" - JESTEM Z TORUNIA

JonnySwiss
jestem
jestem
Posty: 13
Rejestracja: sobota, 15 marca 2014, 21:25
Skąd jesteś: Żary ( FZA )
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: M/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2004
Kolor: Czarny
Przebieg (km.): 201000
Kontaktowanie:

Re: Przeróbka lamp przed liftem na BI-XENON z soczewką

#10 Postautor: JonnySwiss » niedziela, 16 marca 2014, 18:16

hunter pisze:A i tak lampa nie będzie miała homologacji i jak ermaciek pisze wnikliwy policjant i tak zabierze dowód.


Jeżeli przy soczewce bedzie xenon to nie bedzie problemu..... Martwił bym sie o zwykła lampe bez soczewki wtedy jest to widoczne z daleka...... Bedzie ok

Awatar użytkownika
ermaciek
ASSISTANCE
ASSISTANCE
Posty: 583
Rejestracja: niedziela, 25 września 2011, 19:23
Skąd jesteś: Polska
Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2007
Kolor: róż cukierkowy
Przebieg (km.): 2
Inny Samochód: róźiowy lowelek :)
Kontaktowanie:

Re: Przeróbka lamp przed liftem na BI-XENON z soczewką

#11 Postautor: ermaciek » niedziela, 16 marca 2014, 23:36

Tzn wiecie, żeby było jasne... to dam 4 rady :)
1. jeśli chcesz HIDy to kup te soczewki koniecznie a będziesz jezdzic spokojniej w UE :)
2. nie kupuj żadnych emulatorów samopoziomowania , spryskiwaczy i innych pierdół, nawet oryginalnych.. bo ta cała instalacja HID nigdy nie bedzie legalna w Twoich lampach nawet jak staniesz na głowie :) wiec przy wnikliwej kontroli .. a Policjanci z takich kontroli jednak znają szczegóły zatrzymaja i tak dowód.. zazwyczaj konczy sie na tym ze puszczą ale w domku musisz zmienic na zwykle bo i tak Cie spotkanja na miescie :P
3. HID to tylko jak już4300K i tak jest niebieskie... 5000K kusi.. ale pamietaj ze fabryczne xenony nawet 4300K nie mają.. a napewno nie maja tak niebieskiej poświaty jak 5000K i wyżej patrząc na soczewkę z boku... nie z przeciwka.. :) samo to włączy wrażliwośc pana misia :D
4.jak chcesz miec spokojniejsze sumieenie to kup zaślepki spryskiwaczy za 10 zł :) w bmw spryskiwacze działają w cyklu co 5 spryskanie szyby :P



!

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego...
ermaciek łączy teorię z praktyką. Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.

JonnySwiss
jestem
jestem
Posty: 13
Rejestracja: sobota, 15 marca 2014, 21:25
Skąd jesteś: Żary ( FZA )
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: M/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2004
Kolor: Czarny
Przebieg (km.): 201000
Kontaktowanie:

Re: Przeróbka lamp przed liftem na BI-XENON z soczewką

#12 Postautor: JonnySwiss » wtorek, 18 marca 2014, 10:04

ermaciek pisze:Tzn wiecie, żeby było jasne... to dam 4 rady :)
1. jeśli chcesz HIDy to kup te soczewki koniecznie a będziesz jezdzic spokojniej w UE :)
2. nie kupuj żadnych emulatorów samopoziomowania , spryskiwaczy i innych pierdół, nawet oryginalnych.. bo ta cała instalacja HID nigdy nie bedzie legalna w Twoich lampach nawet jak staniesz na głowie :) wiec przy wnikliwej kontroli .. a Policjanci z takich kontroli jednak znają szczegóły zatrzymaja i tak dowód.. zazwyczaj konczy sie na tym ze puszczą ale w domku musisz zmienic na zwykle bo i tak Cie spotkanja na miescie :P
3. HID to tylko jak już4300K i tak jest niebieskie... 5000K kusi.. ale pamietaj ze fabryczne xenony nawet 4300K nie mają.. a napewno nie maja tak niebieskiej poświaty jak 5000K i wyżej patrząc na soczewkę z boku... nie z przeciwka.. :) samo to włączy wrażliwośc pana misia :D
4.jak chcesz miec spokojniejsze sumieenie to kup zaślepki spryskiwaczy za 10 zł :) w bmw spryskiwacze działają w cyklu co 5 spryskanie szyby :P





Dzięki za cenna poradę, u mnie tylko w grę wchodziły HID w soczewce ale nad barwą światła chciałem wybrać 6000k,
a to już by raziło po oczach zbyt niebieskim światłem.
Więc zostaje przy fabrycznym 4300k, co do tych zaślepek gdzie mogę je dostać ??

kamilck
moje konto
moje konto
Posty: 214
Rejestracja: niedziela, 29 lipca 2012, 20:20
Skąd jesteś: Kielce
Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
Rok: nie dotyczy
Kontaktowanie:

Re: Przeróbka lamp przed liftem na BI-XENON z soczewką

#13 Postautor: kamilck » poniedziałek, 24 marca 2014, 05:11

Mam pytanie, czym różnią się lampy po lifice od tych przedliftowych? bo może słabo widzę ale na tym zdjęciu poglądowym nie bardzo widzę czemu ta lampa nie pasuje, pozdrawiam

kamilck
moje konto
moje konto
Posty: 214
Rejestracja: niedziela, 29 lipca 2012, 20:20
Skąd jesteś: Kielce
Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
Rok: nie dotyczy
Kontaktowanie:

Re: Przeróbka lamp przed liftem na BI-XENON z soczewką

#14 Postautor: kamilck » poniedziałek, 24 marca 2014, 18:37

dziękuje ;) i pozdrawiam

Yogi2503
jestem
jestem
Posty: 6
Rejestracja: sobota, 25 października 2014, 16:28
Skąd jesteś: Stolica
Rok: 2002
Kontaktowanie:

Re: Przeróbka lamp przed liftem na BI-XENON z soczewką

#15 Postautor: Yogi2503 » wtorek, 25 listopada 2014, 19:58

Witam.
Jeśli mogę się wtrącić. Mam lampki bi xenon w przed lifcie, robiłem to własnie u chłopaków z allegro.
Robiłem przegląd, czułem się pewnie, bo lampy na soczewce, plus spryskiwacze które miałem fabryczne.
Wszystko wygląda ładnie, pięknie "jak fabryka", ale coś Pana diagnostę skosiło, żeby spojrzeć na oznaczenie lamp.
Stwierdził właśnie po tym, że lampa nie przystosowana pod xenon, ale stwierdził, że skoro jest zamontowana soczewka i są spryskiwacze, darował i puścił :)
To tyle w temacie:)


Wróć do „TUNING WIZUALNY”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości