Przeróbka lamp przed liftem na BI-XENON z soczewką
Moderator: Moderator
-
- jestem
- Posty: 13
- Rejestracja: sobota, 15 marca 2014, 21:25
- Skąd jesteś: Żary ( FZA )
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 201000
- Kontaktowanie:
Przeróbka lamp przed liftem na BI-XENON z soczewką
Witam,
jako ze zawsze szukam samochodu z xenonami to teraz sie nie udało,
wiec myślałem o zestawie HID ale bez soczewki to nie wygląda fajnie.
Ale to już nie chodzi o wygląd ale o kontrole Policyjne i jazda bez dowodu.
Wiec jest następująca opcja jest firma w PL która przerabia zwykłe klosze na Bi-Xenon
dodając im soczewkę i samo poziom.
Podaje linka do tej strony ,luknijcie oceńcie i się ze mną opinia podzielcie. Pozdrawiam
http://www.xenonowe.pl/produkt/227/kia- ... na-bixenon
jako ze zawsze szukam samochodu z xenonami to teraz sie nie udało,
wiec myślałem o zestawie HID ale bez soczewki to nie wygląda fajnie.
Ale to już nie chodzi o wygląd ale o kontrole Policyjne i jazda bez dowodu.
Wiec jest następująca opcja jest firma w PL która przerabia zwykłe klosze na Bi-Xenon
dodając im soczewkę i samo poziom.
Podaje linka do tej strony ,luknijcie oceńcie i się ze mną opinia podzielcie. Pozdrawiam
http://www.xenonowe.pl/produkt/227/kia- ... na-bixenon
- ntgale
- możesz mi ufać
- Posty: 1329
- Rejestracja: sobota, 30 listopada 2013, 18:54
- Skąd jesteś: ___
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Been thanked: 1 time
Re: ***Przeróbka lamp przed liftem na BI-XENON z soczewką***
"...ze standardowego oświetlenia H4..." a to ciekawe...
- Admin
- Główny
- Posty: 8992
- Rejestracja: środa, 3 marca 2010, 23:22
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Niebieski
- Twoje poprzednie Sorento: 2.5 CRDI (140KM) 2003EX M/T Złoty
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 48 times
- Kontaktowanie:
Re: ***Przeróbka lamp przed liftem na BI-XENON z soczewką***
Firma robi z lamp powierzonych a przecież nie masz takiej .
Nawet jak byś zdobył to nie pasuje do Twojego auta.
Nawet jak byś zdobył to nie pasuje do Twojego auta.
- dynamic
- To ja
- Posty: 395
- Wiek: 45
- Rejestracja: czwartek, 20 października 2011, 17:23
- Skąd jesteś: Mazowsze-W-wa/Kurpie
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2007
- Kolor: Srebrny
- Przebieg (km.): 215000
- Inny Samochód: BMW E46 3.0 D 270KM
- Kontaktowanie:
Re: ***Przeróbka lamp przed liftem na BI-XENON z soczewką***
Musisz uważać żeby faktycznie mieć ten samopoziom, bo w razie wypadku to możesz mieć problemy bo będziesz miał lampy bez homologacji, a wiadomo jak ubezpieczyciele do tego podchodzą. Ja miałem zalożone xenony, fakt, światło naprawde super, ale siały po instalacji - mocno to się odczuwało na CB.
Pozdr
Pozdr
Co Cię nie zabije to Cię wzmocni
- Wojtas_vic
- wiem wszystko
- Posty: 3757
- Wiek: 52
- Rejestracja: wtorek, 18 maja 2010, 06:22
- Skąd jesteś: Koszalin
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2008
- Kolor: Czarna Perła
- Przebieg (km.): 225000
- Twoje poprzednie Sorento: 2,5 CRDI 2005 A/T
- Kontaktowanie:
Re: Przeróbka lamp przed liftem na BI-XENON z soczewką
Pomysł ciekawy, sam go kiedyś przerabiałem, ale cena mnie zabiła. Pamiętać należy również o spryskiwaczach reflektorów a to też podnosi cenę tego projektu.
- ermaciek
- ASSISTANCE
- Posty: 583
- Rejestracja: niedziela, 25 września 2011, 19:23
- Skąd jesteś: Polska
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: róż cukierkowy
- Przebieg (km.): 2
- Inny Samochód: róźiowy lowelek :)
- Kontaktowanie:
Re: Przeróbka lamp przed liftem na BI-XENON z soczewką
Soczewki które proponują nie mają tej przesłony która powoduje doświetlanie rowu, w PL musi to być, tutaj widać ze swiecą w lini, a ta firma to poziomowanie tylko emuluje za pomocą przeróbki oryginalnego ukladu poziomowania, nie dokladaja czujników położenia na osiach, spryskiwacze powinny mieć okresloną wydajnośc, te ktore sprzedaja to raczej psiukadełka na śmingusa dyngusa a nie na lampy :P
Kontrole drogowe nie są zazwyczaj za wnikliwe, zwykly policjant nie zawsze musi byc w tym temacie ogarnięty, ale wiem ze np u mnie krążą specjalne patrole ktore maja nawet te pudło na pace do sprawdzania ustawienia swiateł, wiedzą o kazdym szczególe oryginalnych instalacji i tych pseudo, nawet to ze jesli masz pokrętło do poiziomowania to na pewno nie masz samopoziomowania Mi kiedys w jednym aucie tylko zajrzał pod maske , zobaczył przetwornice i juz wiecej nie kazał mi sie tłumaczyc :P potem pokazał mi tylko oznaczenie H7 na lampie i ze nie ma nigdzie oznaczenia jakiegos D2S czy jakos tak.. nie pamietam juz ... ale chłopaki coraz bardziej sa w temacie bo HIDy na rynku są juz pare lat..
Prawda jest taka ze HIDy w soczewce i Sorento nie dokuczają nikomu
Kontrole drogowe nie są zazwyczaj za wnikliwe, zwykly policjant nie zawsze musi byc w tym temacie ogarnięty, ale wiem ze np u mnie krążą specjalne patrole ktore maja nawet te pudło na pace do sprawdzania ustawienia swiateł, wiedzą o kazdym szczególe oryginalnych instalacji i tych pseudo, nawet to ze jesli masz pokrętło do poiziomowania to na pewno nie masz samopoziomowania Mi kiedys w jednym aucie tylko zajrzał pod maske , zobaczył przetwornice i juz wiecej nie kazał mi sie tłumaczyc :P potem pokazał mi tylko oznaczenie H7 na lampie i ze nie ma nigdzie oznaczenia jakiegos D2S czy jakos tak.. nie pamietam juz ... ale chłopaki coraz bardziej sa w temacie bo HIDy na rynku są juz pare lat..
Prawda jest taka ze HIDy w soczewce i Sorento nie dokuczają nikomu
! |
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego... ermaciek łączy teorię z praktyką. Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego. |
-
- jestem
- Posty: 13
- Rejestracja: sobota, 15 marca 2014, 21:25
- Skąd jesteś: Żary ( FZA )
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 201000
- Kontaktowanie:
Re: ***Przeróbka lamp przed liftem na BI-XENON z soczewką***
Admin pisze:Firma robi z lamp powierzonych a przecież nie masz takiej .
Nawet jak byś zdobył to nie pasuje do Twojego auta.
No ja mam lampe przed liftem i do takiej lampy oni zakładają soczewkę.
Rozumiem ze lampa po lifcie nie pasuje do przedlifta ( Gdyby pasowała to kupił bym lampy po lifcie z fabryczna soczewką)
i temat był by załatwiony...
-- niedziela, 16 marca 2014, 06:39 --
ermaciek pisze:Soczewki które proponują nie mają tej przesłony która powoduje doświetlanie rowu, w PL musi to być, tutaj widać ze swiecą w lini, a ta firma to poziomowanie tylko emuluje za pomocą przeróbki oryginalnego ukladu poziomowania, nie dokladaja czujników położenia na osiach, spryskiwacze powinny mieć okresloną wydajnośc, te ktore sprzedaja to raczej psiukadełka na śmingusa dyngusa a nie na lampy :P
Kontrole drogowe nie są zazwyczaj za wnikliwe, zwykly policjant nie zawsze musi byc w tym temacie ogarnięty, ale wiem ze np u mnie krążą specjalne patrole ktore maja nawet te pudło na pace do sprawdzania ustawienia swiateł, wiedzą o kazdym szczególe oryginalnych instalacji i tych pseudo, nawet to ze jesli masz pokrętło do poiziomowania to na pewno nie masz samopoziomowania Mi kiedys w jednym aucie tylko zajrzał pod maske , zobaczył przetwornice i juz wiecej nie kazał mi sie tłumaczyc :P potem pokazał mi tylko oznaczenie H7 na lampie i ze nie ma nigdzie oznaczenia jakiegos D2S czy jakos tak.. nie pamietam juz ... ale chłopaki coraz bardziej sa w temacie bo HIDy na rynku są juz pare lat..
Prawda jest taka ze HIDy w soczewce i Sorento nie dokuczają nikomu
Oczywiście ze najlepszym wyborem jest kupić model z oryginalnymi xenonami ( akurat sie nie udało)
na pewno zwykłe hidy w lampie bez soczewki szczują każdego Policjanta,
ale Lampa z soczewka i z Hidami daje spokojna jazde , ale lampa z soczewką jest dopiero po lifcie.
A lampa po lifcie nie pasuje do przed lifta wiec ratuje mnie ta firma co dokłada do zwykłych lamp soczewke....
- Admin
- Główny
- Posty: 8992
- Rejestracja: środa, 3 marca 2010, 23:22
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Niebieski
- Twoje poprzednie Sorento: 2.5 CRDI (140KM) 2003EX M/T Złoty
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 48 times
- Kontaktowanie:
Re: Przeróbka lamp przed liftem na BI-XENON z soczewką
Cena zawiera:
- usługę,
- 2 soczewki bixenonowe,
- 2 żarnik xenonowe,
- 2 przetwornice,
- okablowanie
Czyli do starej lampy dokładają soczewki , wtedy będzie dobrze .
Dorzuciłbym jeszcze spryskiwacze reflektorów jeśli nie ma ( zbiornik z dwoma pompkami , przewody , okablowanie , przełącznik ) i da radę .
- usługę,
- 2 soczewki bixenonowe,
- 2 żarnik xenonowe,
- 2 przetwornice,
- okablowanie
Czyli do starej lampy dokładają soczewki , wtedy będzie dobrze .
Dorzuciłbym jeszcze spryskiwacze reflektorów jeśli nie ma ( zbiornik z dwoma pompkami , przewody , okablowanie , przełącznik ) i da radę .
- hunter
- ASSISTANCE
- Posty: 3755
- Rejestracja: piątek, 27 maja 2011, 00:37
- Skąd jesteś: Toruń
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: nie dotyczy
- Kolor: DARK GREY
- Inny Samochód: SPORTAGE QL 2,0 CRDI
- Twoje poprzednie Sorento: Była czarna 3,3V6 248 KM, lift na daystar + sprężyny by Stella , Była SII 2,2CRDI 197KM AT AWD.
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 123 times
- Kontaktowanie:
Re: Przeróbka lamp przed liftem na BI-XENON z soczewką
A i tak lampa nie będzie miała homologacji i jak ermaciek pisze wnikliwy policjant i tak zabierze dowód.
"JO" - JESTEM Z TORUNIA
-
- jestem
- Posty: 13
- Rejestracja: sobota, 15 marca 2014, 21:25
- Skąd jesteś: Żary ( FZA )
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 201000
- Kontaktowanie:
Re: Przeróbka lamp przed liftem na BI-XENON z soczewką
hunter pisze:A i tak lampa nie będzie miała homologacji i jak ermaciek pisze wnikliwy policjant i tak zabierze dowód.
Jeżeli przy soczewce bedzie xenon to nie bedzie problemu..... Martwił bym sie o zwykła lampe bez soczewki wtedy jest to widoczne z daleka...... Bedzie ok
- ermaciek
- ASSISTANCE
- Posty: 583
- Rejestracja: niedziela, 25 września 2011, 19:23
- Skąd jesteś: Polska
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: róż cukierkowy
- Przebieg (km.): 2
- Inny Samochód: róźiowy lowelek :)
- Kontaktowanie:
Re: Przeróbka lamp przed liftem na BI-XENON z soczewką
Tzn wiecie, żeby było jasne... to dam 4 rady
1. jeśli chcesz HIDy to kup te soczewki koniecznie a będziesz jezdzic spokojniej w UE
2. nie kupuj żadnych emulatorów samopoziomowania , spryskiwaczy i innych pierdół, nawet oryginalnych.. bo ta cała instalacja HID nigdy nie bedzie legalna w Twoich lampach nawet jak staniesz na głowie wiec przy wnikliwej kontroli .. a Policjanci z takich kontroli jednak znają szczegóły zatrzymaja i tak dowód.. zazwyczaj konczy sie na tym ze puszczą ale w domku musisz zmienic na zwykle bo i tak Cie spotkanja na miescie :P
3. HID to tylko jak już4300K i tak jest niebieskie... 5000K kusi.. ale pamietaj ze fabryczne xenony nawet 4300K nie mają.. a napewno nie maja tak niebieskiej poświaty jak 5000K i wyżej patrząc na soczewkę z boku... nie z przeciwka.. samo to włączy wrażliwośc pana misia :D
4.jak chcesz miec spokojniejsze sumieenie to kup zaślepki spryskiwaczy za 10 zł w bmw spryskiwacze działają w cyklu co 5 spryskanie szyby :P
1. jeśli chcesz HIDy to kup te soczewki koniecznie a będziesz jezdzic spokojniej w UE
2. nie kupuj żadnych emulatorów samopoziomowania , spryskiwaczy i innych pierdół, nawet oryginalnych.. bo ta cała instalacja HID nigdy nie bedzie legalna w Twoich lampach nawet jak staniesz na głowie wiec przy wnikliwej kontroli .. a Policjanci z takich kontroli jednak znają szczegóły zatrzymaja i tak dowód.. zazwyczaj konczy sie na tym ze puszczą ale w domku musisz zmienic na zwykle bo i tak Cie spotkanja na miescie :P
3. HID to tylko jak już4300K i tak jest niebieskie... 5000K kusi.. ale pamietaj ze fabryczne xenony nawet 4300K nie mają.. a napewno nie maja tak niebieskiej poświaty jak 5000K i wyżej patrząc na soczewkę z boku... nie z przeciwka.. samo to włączy wrażliwośc pana misia :D
4.jak chcesz miec spokojniejsze sumieenie to kup zaślepki spryskiwaczy za 10 zł w bmw spryskiwacze działają w cyklu co 5 spryskanie szyby :P
! | Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego... ermaciek łączy teorię z praktyką. Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego. |
-
- jestem
- Posty: 13
- Rejestracja: sobota, 15 marca 2014, 21:25
- Skąd jesteś: Żary ( FZA )
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 201000
- Kontaktowanie:
Re: Przeróbka lamp przed liftem na BI-XENON z soczewką
ermaciek pisze:Tzn wiecie, żeby było jasne... to dam 4 rady
1. jeśli chcesz HIDy to kup te soczewki koniecznie a będziesz jezdzic spokojniej w UE
2. nie kupuj żadnych emulatorów samopoziomowania , spryskiwaczy i innych pierdół, nawet oryginalnych.. bo ta cała instalacja HID nigdy nie bedzie legalna w Twoich lampach nawet jak staniesz na głowie wiec przy wnikliwej kontroli .. a Policjanci z takich kontroli jednak znają szczegóły zatrzymaja i tak dowód.. zazwyczaj konczy sie na tym ze puszczą ale w domku musisz zmienic na zwykle bo i tak Cie spotkanja na miescie :P
3. HID to tylko jak już4300K i tak jest niebieskie... 5000K kusi.. ale pamietaj ze fabryczne xenony nawet 4300K nie mają.. a napewno nie maja tak niebieskiej poświaty jak 5000K i wyżej patrząc na soczewkę z boku... nie z przeciwka.. samo to włączy wrażliwośc pana misia :D
4.jak chcesz miec spokojniejsze sumieenie to kup zaślepki spryskiwaczy za 10 zł w bmw spryskiwacze działają w cyklu co 5 spryskanie szyby :P
Dzięki za cenna poradę, u mnie tylko w grę wchodziły HID w soczewce ale nad barwą światła chciałem wybrać 6000k,
a to już by raziło po oczach zbyt niebieskim światłem.
Więc zostaje przy fabrycznym 4300k, co do tych zaślepek gdzie mogę je dostać ??
-
- moje konto
- Posty: 214
- Rejestracja: niedziela, 29 lipca 2012, 20:20
- Skąd jesteś: Kielce
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Rok: nie dotyczy
- Kontaktowanie:
Re: Przeróbka lamp przed liftem na BI-XENON z soczewką
Mam pytanie, czym różnią się lampy po lifice od tych przedliftowych? bo może słabo widzę ale na tym zdjęciu poglądowym nie bardzo widzę czemu ta lampa nie pasuje, pozdrawiam
-
- moje konto
- Posty: 214
- Rejestracja: niedziela, 29 lipca 2012, 20:20
- Skąd jesteś: Kielce
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Rok: nie dotyczy
- Kontaktowanie:
-
- jestem
- Posty: 6
- Rejestracja: sobota, 25 października 2014, 16:28
- Skąd jesteś: Stolica
- Rok: 2002
- Kontaktowanie:
Re: Przeróbka lamp przed liftem na BI-XENON z soczewką
Witam.
Jeśli mogę się wtrącić. Mam lampki bi xenon w przed lifcie, robiłem to własnie u chłopaków z allegro.
Robiłem przegląd, czułem się pewnie, bo lampy na soczewce, plus spryskiwacze które miałem fabryczne.
Wszystko wygląda ładnie, pięknie "jak fabryka", ale coś Pana diagnostę skosiło, żeby spojrzeć na oznaczenie lamp.
Stwierdził właśnie po tym, że lampa nie przystosowana pod xenon, ale stwierdził, że skoro jest zamontowana soczewka i są spryskiwacze, darował i puścił
To tyle w temacie:)
Jeśli mogę się wtrącić. Mam lampki bi xenon w przed lifcie, robiłem to własnie u chłopaków z allegro.
Robiłem przegląd, czułem się pewnie, bo lampy na soczewce, plus spryskiwacze które miałem fabryczne.
Wszystko wygląda ładnie, pięknie "jak fabryka", ale coś Pana diagnostę skosiło, żeby spojrzeć na oznaczenie lamp.
Stwierdził właśnie po tym, że lampa nie przystosowana pod xenon, ale stwierdził, że skoro jest zamontowana soczewka i są spryskiwacze, darował i puścił
To tyle w temacie:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości