Spotkanie z TVN Turbo - cz.2
Moderator: Moderator
Regulamin forum
Piszemy o tym co nas interesuje , szanujemy poglądy innych forumowiczów. Całkowicie bez polityki.
Piszemy o tym co nas interesuje , szanujemy poglądy innych forumowiczów. Całkowicie bez polityki.
- Admin
- Główny
- Posty: 8992
- Rejestracja: środa, 3 marca 2010, 23:22
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Niebieski
- Twoje poprzednie Sorento: 2.5 CRDI (140KM) 2003EX M/T Złoty
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 48 times
- Kontaktowanie:
Spotkanie z TVN Turbo - cz.2
Dzisiaj o godzinie 13 odbyło się drugie już z kolei spotkanie z reporterami telewizji TVN Turbo.
Celem było pobranie próbki powłoki , którą pokryte są zbiorniki paliwa w jednej ze Stacji Kontroli Pojazdów w obecności eksperta - rzeczoznawcy
Ze strony naszego Klubu przyjechał Marek , którego auto zostało wybrane na ekspertyzę , oraz kolega z Łochowa , który nie jest na Forum, ale po rozmowie z nami niebawem się zapisze.
Oprócz Kia Sorento na placu stała jeszcze Kia Ceed , co było dla nas dużym zaskoczeniem.
Pierwszy na tapetę poszedł Ceed .
Dzięki temu mieliśmy okazję posłuchać i przekonać się , że samochód , jeszcze na gwarancji , ma łuszczący się zbiornik paliwa
Wynika z tego , że sprawa zatacza większe kręgi niż sadziliśmy.
Auto wjechało na halę ..
gdzie nastąpiło sprawdzanie zbiornika, przed kamerami...
Zostały pobrane próbki , które zostaną przekazane do laboratorium chemicznego , gdzie zostanie ustalony skład .
Następnie wjechało nasze klubowe Kia Sorento , w którym została wykonana identyczna operacja pobierania próbek.
Całość trwała znacznie dłużej niż wydawało się nam na początku , z powodu Ceeda , ale dzięki temu mieliśmy okazję poznać historię tego samochodu oraz wszystkie szczegóły dotyczące awarii .
Zacznijmy od tego , że jest to Kia Ceed z 2014 roku .
Auto jest firmowe .
Pierwszy raz zgasło podczas wyprzedzania przy 32000 km
Trafiło do ASO w Krakowie , gdzie oddano klientowi auto , naprawione ( w domyśle wyczyszczony filtr paliwa w zbiorniku ) twierdząc , że klient zatankował kiepskie paliwo .
Tłumaczenie jak najbardziej wiarygodne , ponieważ , kto by się spodziewał wady fabrycznej w nowiutkim aucie .
Koszt wizyty 180 zł , na koszt klienta.
Drugi raz auto zgasło po następnych 20000 km .
Tym razem w ASO pokazali klientowi filtr paliwa , jakie tam miał paprochy i jakie to on znowu kiepskie paliwo zatankował .
Trzeci raz auto stanęło na Słowacji .
Słowacy naprawili auto ..... nie biorąc za to ani grosza .
Twierdzili , że takie mają zalecenia centrali .
Widać różnicę , prawda ?
W związku z zaistniałą sytuacją zamierzam skontaktować się z forum Ceed , zorientować się , jak wygląda u nich sytuacja i połączyć siły .
Do tej pory mieliśmy jakieś przecieki , że coś się dzieje też w innych modelach marki Kia .
Teraz będziemy to mieli czarno na białym.
Celem było pobranie próbki powłoki , którą pokryte są zbiorniki paliwa w jednej ze Stacji Kontroli Pojazdów w obecności eksperta - rzeczoznawcy
Ze strony naszego Klubu przyjechał Marek , którego auto zostało wybrane na ekspertyzę , oraz kolega z Łochowa , który nie jest na Forum, ale po rozmowie z nami niebawem się zapisze.
Oprócz Kia Sorento na placu stała jeszcze Kia Ceed , co było dla nas dużym zaskoczeniem.
Pierwszy na tapetę poszedł Ceed .
Dzięki temu mieliśmy okazję posłuchać i przekonać się , że samochód , jeszcze na gwarancji , ma łuszczący się zbiornik paliwa
Wynika z tego , że sprawa zatacza większe kręgi niż sadziliśmy.
Auto wjechało na halę ..
gdzie nastąpiło sprawdzanie zbiornika, przed kamerami...
Zostały pobrane próbki , które zostaną przekazane do laboratorium chemicznego , gdzie zostanie ustalony skład .
Następnie wjechało nasze klubowe Kia Sorento , w którym została wykonana identyczna operacja pobierania próbek.
Całość trwała znacznie dłużej niż wydawało się nam na początku , z powodu Ceeda , ale dzięki temu mieliśmy okazję poznać historię tego samochodu oraz wszystkie szczegóły dotyczące awarii .
Zacznijmy od tego , że jest to Kia Ceed z 2014 roku .
Auto jest firmowe .
Pierwszy raz zgasło podczas wyprzedzania przy 32000 km
Trafiło do ASO w Krakowie , gdzie oddano klientowi auto , naprawione ( w domyśle wyczyszczony filtr paliwa w zbiorniku ) twierdząc , że klient zatankował kiepskie paliwo .
Tłumaczenie jak najbardziej wiarygodne , ponieważ , kto by się spodziewał wady fabrycznej w nowiutkim aucie .
Koszt wizyty 180 zł , na koszt klienta.
Drugi raz auto zgasło po następnych 20000 km .
Tym razem w ASO pokazali klientowi filtr paliwa , jakie tam miał paprochy i jakie to on znowu kiepskie paliwo zatankował .
Trzeci raz auto stanęło na Słowacji .
Słowacy naprawili auto ..... nie biorąc za to ani grosza .
Twierdzili , że takie mają zalecenia centrali .
Widać różnicę , prawda ?
W związku z zaistniałą sytuacją zamierzam skontaktować się z forum Ceed , zorientować się , jak wygląda u nich sytuacja i połączyć siły .
Do tej pory mieliśmy jakieś przecieki , że coś się dzieje też w innych modelach marki Kia .
Teraz będziemy to mieli czarno na białym.
- sztaba
- MODERATOR
- Posty: 1895
- Wiek: 44
- Rejestracja: czwartek, 7 stycznia 2016, 16:57
- Skąd jesteś: Suwałki
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: EB
- Inny Samochód: zmota
- Twoje poprzednie Sorento: 2,5 crdi 2003 r
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 25 times
- Kontaktowanie:
Re: Spotkanie z TVN Turbo - cz.2
No to się będzie działo, coś tak czuje
K up
I nne
A uto
Radość z jazdy zaczyna się tam,gdzie kończy się ekonomia
I nne
A uto
Radość z jazdy zaczyna się tam,gdzie kończy się ekonomia
- Admin
- Główny
- Posty: 8992
- Rejestracja: środa, 3 marca 2010, 23:22
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Niebieski
- Twoje poprzednie Sorento: 2.5 CRDI (140KM) 2003EX M/T Złoty
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 48 times
- Kontaktowanie:
Re: Spotkanie z TVN Turbo - cz.2
Tak , oczywiście , chodzi wyłącznie o markę Kia .
Przepraszam też wszystkich , którzy dzisiaj przesłali zgłoszenia do grupy "zbiornikowcy" , nie byłem dzisiaj w stanie tego zrobić i odłożyłem to na jutro .
Wbrew pozorom to dosyć skomplikowana operacja a chcę to zrobić porządnie , żeby nikogo nie pominąć .
Przepraszam też wszystkich , którzy dzisiaj przesłali zgłoszenia do grupy "zbiornikowcy" , nie byłem dzisiaj w stanie tego zrobić i odłożyłem to na jutro .
Wbrew pozorom to dosyć skomplikowana operacja a chcę to zrobić porządnie , żeby nikogo nie pominąć .
- miro
- wiem wszystko
- Posty: 2461
- Wiek: 54
- Rejestracja: wtorek, 20 maja 2014, 09:23
- Skąd jesteś: Bestwina
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: Srebro
- Przebieg (km.): 200000
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 6 times
- Kontaktowanie:
Re: Spotkanie z TVN Turbo - cz.2
Na większości for pisałem, jeszcze przed pierwszym reportażem, ale zlali to, a ze mnie zrobili oszołoma...... więc ich sobie odpuściłem.
- pikkolo
- coś umiem
- Posty: 641
- Rejestracja: środa, 3 marca 2010, 23:28
- Skąd jesteś: Krakoofek
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: szary/szary
- Przebieg (km.): 266666
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 6 times
- Kontaktowanie:
Re: Spotkanie z TVN Turbo - cz.2
no to nieźle, bo kolega jeździ dokładnie ceedem z 2014 i ma takie same objawy. po 3-krotnym czyszczeniu na razie spokój, ale też sugerowali złe paliwo.
pikkolo
--------------------------
2004 / 2,4D / 140KM
srebrny
--------------------------
2004 / 2,4D / 140KM
srebrny
-
- ASSISTANCE
- Posty: 2447
- Wiek: 46
- Rejestracja: piątek, 17 lutego 2012, 09:03
- Skąd jesteś: Czę100chowa
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: srebrny/grafitowy
- Przebieg (km.): 219000
- Inny Samochód: SHILTON
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 10 times
- Kontaktowanie:
Re: Spotkanie z TVN Turbo - cz.2
Przecież o Kia Ceed pisałem tu już wielokrotnie. Wiem bo znajomy ma ten problem w policyjnym radiowozie.
KIA SORENTO SHILTON N°532
2.5 CRDi (140KM) + USEL
Lift 2 - przód +42mm, tył +40mm
Ściśle przestrzegam diety: wino, śpiew i kobiety...
2.5 CRDi (140KM) + USEL
Lift 2 - przód +42mm, tył +40mm
Ściśle przestrzegam diety: wino, śpiew i kobiety...
- jaro
- MODERATOR
- Posty: 341
- Wiek: 43
- Rejestracja: poniedziałek, 13 kwietnia 2015, 22:58
- Skąd jesteś: Lubuskie
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Been thanked: 1 time
- Kontaktowanie:
Re: Spotkanie z TVN Turbo - cz.2
Miejmy nadzieję, że ta burza rozkręci się na dobre, bo to wygląda jakbyśmy otworzyli puszkę Pandory. W naszych Sorento łuszczenie powłoki ujawnia się zazwyczaj w zbiornikach, które mają ok 10 lat a tutaj taki psikus, to samo w samochodzie z 2014. Oczywiście czekam na informację, kiedy będzie emitowany kolejny program.
- Admin
- Główny
- Posty: 8992
- Rejestracja: środa, 3 marca 2010, 23:22
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Niebieski
- Twoje poprzednie Sorento: 2.5 CRDI (140KM) 2003EX M/T Złoty
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 48 times
- Kontaktowanie:
Re: Spotkanie z TVN Turbo - cz.2
Na forum Kia Cee'd , można powiedzieć , że już pozamiatane.
Kia Cee'd się nie psuje , to złe paliwo - cytat.
Jeśli dacie radę to skontaktujcie mnie bezpośrednio z właścicielami wadliwych Ceedów o których wiecie .
Muszę zebrać jak najwięcej dokumentacji.
Kia Cee'd się nie psuje , to złe paliwo - cytat.
Jeśli dacie radę to skontaktujcie mnie bezpośrednio z właścicielami wadliwych Ceedów o których wiecie .
Muszę zebrać jak najwięcej dokumentacji.
- sztaba
- MODERATOR
- Posty: 1895
- Wiek: 44
- Rejestracja: czwartek, 7 stycznia 2016, 16:57
- Skąd jesteś: Suwałki
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: EB
- Inny Samochód: zmota
- Twoje poprzednie Sorento: 2,5 crdi 2003 r
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 25 times
- Kontaktowanie:
Re: Spotkanie z TVN Turbo - cz.2
Czyli tylko użytkownicy,,KIA,,tankują złe paliwo Reszta jeżdżących pojazdów tankuje dobre Bo przecież tylko z ,,KIA,są problemy.
Dziwna sprawa,ja tankuję 3 samochody na tej samej stacji i tylko w Sorento są farfocle
Durnota nie do przyjęcia
Dziwna sprawa,ja tankuję 3 samochody na tej samej stacji i tylko w Sorento są farfocle
Durnota nie do przyjęcia
K up
I nne
A uto
Radość z jazdy zaczyna się tam,gdzie kończy się ekonomia
I nne
A uto
Radość z jazdy zaczyna się tam,gdzie kończy się ekonomia
- jaro
- MODERATOR
- Posty: 341
- Wiek: 43
- Rejestracja: poniedziałek, 13 kwietnia 2015, 22:58
- Skąd jesteś: Lubuskie
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Been thanked: 1 time
- Kontaktowanie:
Re: Spotkanie z TVN Turbo - cz.2
To nie durnota, tylko skuteczna propaganda KMP wraz z ich ASO. Ciekawe jak się trzymają policyjne Cee'dy
- ronin
- możesz mi ufać
- Posty: 1402
- Wiek: 47
- Rejestracja: piątek, 19 grudnia 2014, 19:57
- Skąd jesteś: Lublin
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Inny Samochód: Służbowe pędzidło
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 47 times
- Kontaktowanie:
Re: Spotkanie z TVN Turbo - cz.2
miro pisze:Na większości for pisałem, jeszcze przed pierwszym reportażem, ale zlali to, a ze mnie zrobili oszołoma...... więc ich sobie odpuściłem.
No to teraz się zdziwią jak zobaczą reportaż.
Admin pisze:Na forum Kia Cee'd , można powiedzieć , że już pozamiatane.
Kia Cee'd się nie psuje , to złe paliwo - cytat.
Jeśli dacie radę to skontaktujcie mnie bezpośrednio z właścicielami wadliwych Ceedów o których wiecie .
Muszę zebrać jak najwięcej dokumentacji.
Właśnie kolega ma zaglądać do baku, jak coś znajdzie to ma dać znać.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 78 gości