Płyn do wspomagania
Moderator: Moderator
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11581
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 255 times
- Been thanked: 357 times
- Kontaktowanie:
Re: Płyn do wspomagania
Elektrozawór maglownicy- 577503E010 Pasuje też od ML tylko trzeba zostawić stare śrubki, od mercedesa są większe. Na allegro są tanie.
-
- jestem
- Posty: 21
- Rejestracja: niedziela, 12 listopada 2023, 11:53
- Skąd jesteś: Szczawnica
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Srebrny
- Przebieg (km.): 240000
- Kontaktowanie:
Re: Płyn do wspomagania
Fiks drogi ten czujnik w oryginale, z tego co szukałem to mowa o takim: https://allegro.pl/oferta/czujnik-zawor ... 5062856537
???
???
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11581
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 255 times
- Been thanked: 357 times
- Kontaktowanie:
-
- jestem
- Posty: 21
- Rejestracja: niedziela, 12 listopada 2023, 11:53
- Skąd jesteś: Szczawnica
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Srebrny
- Przebieg (km.): 240000
- Kontaktowanie:
Re: Płyn do wspomagania
Hmmm tak taniego nie widzę, tak właśnie wyszedłem spod auta. Kto to wsadził w tym miejscu powinien mieć teraz czkawkę conajmniej. Ledwie dotchnalem i odpadło gniazdo wtyczki z czujnika więc nie mam jak sprawdzić nawet. Czyli i tak trzeba kupić nowy.
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11581
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 255 times
- Been thanked: 357 times
- Kontaktowanie:
-
- jestem
- Posty: 21
- Rejestracja: niedziela, 12 listopada 2023, 11:53
- Skąd jesteś: Szczawnica
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Srebrny
- Przebieg (km.): 240000
- Kontaktowanie:
- angelus210
- Jestem
- Posty: 1573
- Wiek: 39
- Rejestracja: niedziela, 8 marca 2015, 09:38
- Skąd jesteś: Spytkowice -KWA-
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 254000
- Twoje poprzednie Sorento: KIA SORENTO 2003 140KM, skrzynia M/T, srebrna
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 159 times
- Kontaktowanie:
Re: Płyn do wspomagania
Ja zakładałem ten czujnik, bo w starym też odpadło mi gniazdo tylko tak jak Marek pisze trzeba zostawić stare śrubki i sitko, bo w tym czujniku go brakuje.
USEL inside
-
- jestem
- Posty: 21
- Rejestracja: niedziela, 12 listopada 2023, 11:53
- Skąd jesteś: Szczawnica
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Srebrny
- Przebieg (km.): 240000
- Kontaktowanie:
Re: Płyn do wspomagania
Panowie walczyłem z tym z godzinę, cały w płynie itd. Niestety ten czujnik za boga nie chce wejść. Nawet podmieniłem uszczelki na stare i dochodzi do pewnego momentu tak z 8mm od końca i beret. Ps nie widzę tam żadnego sitka. Czy ten otworek na trzpieniu w coś wchodzi? Czy tylko przepływa nim płyn? W nowym czujniku jakby mniejszy jest.
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11581
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 255 times
- Been thanked: 357 times
- Kontaktowanie:
Re: Płyn do wspomagania
Powinien pasować, może tam coś przeszkadza. Jeżeli jest mniejszy to tym bardziej powinien wejść. Czy kupiłeś taki sam jak Ci pokazałem za 105 zł , obejrzyj dokładnie, ponieważ są też inne , można się pomylić.
-
- jestem
- Posty: 21
- Rejestracja: niedziela, 12 listopada 2023, 11:53
- Skąd jesteś: Szczawnica
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Srebrny
- Przebieg (km.): 240000
- Kontaktowanie:
Re: Płyn do wspomagania
Kupiłem dokładnie ten: https://allegro.pl/oferta/czujnik-zawor ... 4662770731
Raczej nic nie przeszkadza, nawet bez oringów nie wchodzi. Aleraz widzę że ktoś w komentarzach pisał że jest minimalnie większy od oryginału i nie wchodzi. Pisałem że otwór w trzpieniu jest mniejszej średnicy. Nic trzeba wrócić i kupić inny.
Raczej nic nie przeszkadza, nawet bez oringów nie wchodzi. Aleraz widzę że ktoś w komentarzach pisał że jest minimalnie większy od oryginału i nie wchodzi. Pisałem że otwór w trzpieniu jest mniejszej średnicy. Nic trzeba wrócić i kupić inny.
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11581
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 255 times
- Been thanked: 357 times
- Kontaktowanie:
-
- jestem
- Posty: 21
- Rejestracja: niedziela, 12 listopada 2023, 11:53
- Skąd jesteś: Szczawnica
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Srebrny
- Przebieg (km.): 240000
- Kontaktowanie:
Re: Płyn do wspomagania
Panowie dawno takiego banana na twarzy nie miałem
Czujnik zmieniony i efekt jest niesamowity, już myślałem że te czołgi tak mają, a tu kierownica chodzi jak w mojej corsie. Co do pomiarów to myślę że problem polegał w kiepskiej jakości zamienniku. Kupiłem czujnik produkcji NTY i ten pasuje idealnie. Trzpień ma troszkę więcej niż 11mm, a w przypadku taniego zamiennika początek miał ok 11.5mm i dla tego był problem.
Czujnik zmieniony i efekt jest niesamowity, już myślałem że te czołgi tak mają, a tu kierownica chodzi jak w mojej corsie. Co do pomiarów to myślę że problem polegał w kiepskiej jakości zamienniku. Kupiłem czujnik produkcji NTY i ten pasuje idealnie. Trzpień ma troszkę więcej niż 11mm, a w przypadku taniego zamiennika początek miał ok 11.5mm i dla tego był problem.
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11581
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 255 times
- Been thanked: 357 times
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość