Strona 2 z 2
Re: Ciekawostki off-road
: poniedziałek, 7 października 2019, 10:40
autor: Adam73
Coś dla extremalnych zmotaczy ,
Mucha jeszcze Ci troszku brakuje do takiego zmota
https://www.youtube.com/watch?v=2y923Vz0DD4
Re: Ciekawostki off-road
: poniedziałek, 7 października 2019, 21:51
autor: Mucha
Widziałem ten film. Szalony konstruktor. Ale co z tego jak nawet jednego dnia w terenie nie przejeździł...
Swoją drogą to poczekaj Adam, potrzymaj mi piwo
Re: Ciekawostki off-road
: wtorek, 8 października 2019, 10:26
autor: rudi_pl
Moim skromnym zdaniem porównywać można jedynie seryjne auta po założeniu na nie identycznych opon. I dalej auta w których zastosowano te same "udziwnienia".
Wg mnie nie sztuka kupić Rubicona, ale indywidualne dopasować auto do potrzeb, zasobności $. Podziwiam nie fabryczne rozwiązania - widziałem kiedyś w akcji wyciagarkę mechaniczną z zastosowaniem przekładni z kosiarki konnej.
Re: Ciekawostki off-road
: wtorek, 8 października 2019, 10:28
autor: Marek
A co z koniem .
Re: Ciekawostki off-road
: wtorek, 8 października 2019, 14:15
autor: Mucha
Koń ciągnął auto
Re: Ciekawostki off-road
: wtorek, 8 października 2019, 22:30
autor: arsennoffsky
No trzeba sobie uświadomić, że Sorento nie będzie raczej Patrolem, patrz chociażby to, że pan z początku wątku wspawał sobie mosty z Patrola. Tzw. rynek aftermarketowych części do Patrola jest ogromny, od dedykowanych lifty przez snorkele, zderzaki stalowe, blokady czy choćby i wzmacniane półosie, które to mają ogromne znaczenie przy rozmiarach kół jakie przeciętny Patrolowiec sobie wstawia.
W przypadku Sorento jest trochę biedniej, jedyne co można dostać to dedykowane sprężyny i amory, gdzieś znalazłem bull bara i to było by na tyle. Chyba, że ktoś z Was mnie oświeci i pokaże co pominąłem.
Ale już np. z Jeepem Cherokee XJem lub KJem czy nowszą Grand Vitarą Sorento spokojnie konkuruje. Ostatnio na zlocie Grand Vitar kierowcy tychże patrzyli z niedowierzaniem co Sorka potrafi.