Trochę więcej terenu.

Instruktarze, akcesoria i porady, wolna dyskusja

Moderator: Moderator

Wiadomość
Autor
rudi_pl
dobry jak...
dobry jak...
Posty: 815
Wiek: 42
Rejestracja: środa, 14 września 2016, 13:40
Skąd jesteś: Hrubieszów
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: M/T
Napęd: 4 WD
Rok: 2004
Kolor: Hmmm
Inny Samochód: Star 266
Has thanked: 32 times
Been thanked: 26 times
Kontaktowanie:

Re: Trochę więcej terenu.

#16 Postautor: rudi_pl » niedziela, 13 października 2019, 23:49

Właśnie pozbyłem się takich wranglerów jakie angelus "przytoczył". Są teraz w przyczepie rolniczej - nie rzadko 6 ton się ładuje - dają radę, he he.

Nie mam 20 lat doświadczenia w terenie, więc nie wiem czy warto się wypowiadać o oponach...
Podzielę się tym co zauważyłem, nie tym co się naoglądałem/naczytalem.
1. AT całkiem dobrze sprawują się na śniegu, lepsze są od wielosezonowych. Autem 4x4 można zjechać dużo dalej niż ośka z najlepszymi zimówkami,
2. Jedyna wada AT względem szosówek to zachowanie na mokrym asfalcie.

Co do oczyszczania opon - trzeba ostro dawać po garach - jak koło ma wystarczająco dużo obrotów siła odśrodkowa załatwia sprawę.
"Zdania są jak dupa - podzielone"
Harry Callahan - Brudny Harry

Awatar użytkownika
angelus210
Jestem
Jestem
Posty: 1539
Wiek: 38
Rejestracja: niedziela, 8 marca 2015, 09:38
Skąd jesteś: Spytkowice -KWA-
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: M/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2003
Kolor: srebrny
Przebieg (km.): 312000
Has thanked: 44 times
Been thanked: 158 times
Kontaktowanie:

Re: Trochę więcej terenu.

#17 Postautor: angelus210 » poniedziałek, 14 października 2019, 05:16

Zgodzę się z 2, podczas jazdy w deszczu trzeba było zwiększyć dystans od poprzedzającego auta.
:happy1: USEL inside :happy1:


Wróć do „Poza szlakiem”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości