Wjazd pod bardzo stromą górę ( nieudany)
Moderator: Moderator
- visitor
- Off-Road
- Posty: 2349
- Wiek: 47
- Rejestracja: środa, 13 kwietnia 2016, 20:00
- Skąd jesteś: Łomianki
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 326000
- Inny Samochód: Hyundai ix55
- Twoje poprzednie Sorento: 2,5 ON 170KM USEL AT LIFT OSŁONY
- Has thanked: 78 times
- Been thanked: 71 times
- Kontaktowanie:
Re: Wjazd pod bardzo stromą górę ( nieudany)
Nawet jak przed przeszkodą dobierzesz właściwy bieg?
Sorento 2,5 ON M/T 140KM lift4" MT USEL RAPTOR snorkel osłony wyciągarka 13000lbs kevlar
Peugeot 3008 1,6 HDi Nappapijri
Był: Hyundai ix55 3,0 V6 diesel 240KM 451Nm
Było: Sorento 2,5 ON A/T 170KM lift2" AT USEL osłony
Peugeot 3008 1,6 HDi Nappapijri
Był: Hyundai ix55 3,0 V6 diesel 240KM 451Nm
Było: Sorento 2,5 ON A/T 170KM lift2" AT USEL osłony
- Mucha
- Off-Road
- Posty: 2088
- Wiek: 35
- Rejestracja: środa, 19 grudnia 2018, 22:25
- Skąd jesteś: Raszyn
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2003
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 228000
- Has thanked: 62 times
- Been thanked: 105 times
- Kontaktowanie:
Re: Wjazd pod bardzo stromą górę ( nieudany)
Nawet, bo tod dopina się wg swojej magicznej filozofii i w praktyce działa, ale nie działa
Zwróć uwagę na fakt że dopina on przód tylko przy uślizgu tylnych kół. Czy o jakieś kilkanaście sekund i metrów za późno
Zwróć uwagę na fakt że dopina on przód tylko przy uślizgu tylnych kół. Czy o jakieś kilkanaście sekund i metrów za późno
265/75/16 et 25
Lift 6 cali
Dzik Dzik Dzik
Jedyny taki w Polsce dzik po Koksie
Lift 6 cali
Dzik Dzik Dzik
Jedyny taki w Polsce dzik po Koksie
- visitor
- Off-Road
- Posty: 2349
- Wiek: 47
- Rejestracja: środa, 13 kwietnia 2016, 20:00
- Skąd jesteś: Łomianki
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 326000
- Inny Samochód: Hyundai ix55
- Twoje poprzednie Sorento: 2,5 ON 170KM USEL AT LIFT OSŁONY
- Has thanked: 78 times
- Been thanked: 71 times
- Kontaktowanie:
Re: Wjazd pod bardzo stromą górę ( nieudany)
No tak, ale po to jest usel
Sorento 2,5 ON M/T 140KM lift4" MT USEL RAPTOR snorkel osłony wyciągarka 13000lbs kevlar
Peugeot 3008 1,6 HDi Nappapijri
Był: Hyundai ix55 3,0 V6 diesel 240KM 451Nm
Było: Sorento 2,5 ON A/T 170KM lift2" AT USEL osłony
Peugeot 3008 1,6 HDi Nappapijri
Był: Hyundai ix55 3,0 V6 diesel 240KM 451Nm
Było: Sorento 2,5 ON A/T 170KM lift2" AT USEL osłony
- Mucha
- Off-Road
- Posty: 2088
- Wiek: 35
- Rejestracja: środa, 19 grudnia 2018, 22:25
- Skąd jesteś: Raszyn
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2003
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 228000
- Has thanked: 62 times
- Been thanked: 105 times
- Kontaktowanie:
Re: Wjazd pod bardzo stromą górę ( nieudany)
Dokładnie. Pytanie ile wytrzymają tarczki
265/75/16 et 25
Lift 6 cali
Dzik Dzik Dzik
Jedyny taki w Polsce dzik po Koksie
Lift 6 cali
Dzik Dzik Dzik
Jedyny taki w Polsce dzik po Koksie
-
- moje konto
- Posty: 225
- Wiek: 59
- Rejestracja: czwartek, 19 lipca 2018, 09:24
- Skąd jesteś: Warmia
- Silnik: nie mam
- Skrzynia: nie mam
- Napęd: nie mam
- Rok: nie mam
- Inny Samochód: Micra, Sharan.
- Twoje poprzednie Sorento: 2.5 CRDI 170KM, 2007r., Auto-Low
- Has thanked: 39 times
- Been thanked: 8 times
- Kontaktowanie:
Re: Wjazd pod bardzo stromą górę ( nieudany)
Mucha pisze:Nawet, bo tod dopina się wg swojej magicznej filozofii i w praktyce działa, ale nie działa
Zwróć uwagę na fakt że dopina on przód tylko przy uślizgu tylnych kół. Czy o jakieś kilkanaście sekund i metrów za późno
Mucha mierzyłeś stoperem zwłokę przy dołączaniu przedniego napędu?
To co napisałeś grubo mija się z prawdą.
Korozja I Awarie
- Mucha
- Off-Road
- Posty: 2088
- Wiek: 35
- Rejestracja: środa, 19 grudnia 2018, 22:25
- Skąd jesteś: Raszyn
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2003
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 228000
- Has thanked: 62 times
- Been thanked: 105 times
- Kontaktowanie:
Re: Wjazd pod bardzo stromą górę ( nieudany)
Może mija się na lodzie na rondzie. W terenie jest klapa. To nie jest system w teren tylko do ratowania tyłka na asfalcie. W przypadku tego konkretnego podjazdu ktory miał powiedzmy 5m długości tod dopinał przód jakiś metr przed końcem wjazdu. Jak auto już stało...
I żeby było jasne, ja mówię tylko o jeździe w terenie.
I żeby było jasne, ja mówię tylko o jeździe w terenie.
265/75/16 et 25
Lift 6 cali
Dzik Dzik Dzik
Jedyny taki w Polsce dzik po Koksie
Lift 6 cali
Dzik Dzik Dzik
Jedyny taki w Polsce dzik po Koksie
-
- coś umiem
- Posty: 749
- Rejestracja: sobota, 9 marca 2019, 13:54
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: Automatyczna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2008
- Kolor: Złoty/beżowy
- Przebieg (km.): 200000
- Has thanked: 68 times
- Been thanked: 18 times
- Kontaktowanie:
Re: Wjazd pod bardzo stromą górę ( nieudany)
O co chodzi z tymi tarczkami? Coś tam o tym czytałem ale czy faktycznie odpięcie przodu uselem może mieć negatywny wpływ na zespół napędowy? Jeśli to miałeś na myśli
Sorento to nie samochód, to sposób na nudę
- Mucha
- Off-Road
- Posty: 2088
- Wiek: 35
- Rejestracja: środa, 19 grudnia 2018, 22:25
- Skąd jesteś: Raszyn
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2003
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 228000
- Has thanked: 62 times
- Been thanked: 105 times
- Kontaktowanie:
Re: Wjazd pod bardzo stromą górę ( nieudany)
Raczej odwrotnie. Miałem na myśli ciągłą jazdę z 4x4. Z drugiej strony w sumie to chyba nic nie zmieni. I tak te tarczki ciągle pracują w auto więc raz na jakiś czas 4x4 na sztywno nie powinno im zaszkodzić.
265/75/16 et 25
Lift 6 cali
Dzik Dzik Dzik
Jedyny taki w Polsce dzik po Koksie
Lift 6 cali
Dzik Dzik Dzik
Jedyny taki w Polsce dzik po Koksie
- Scobelator
- Off-Road
- Posty: 21
- Wiek: 43
- Rejestracja: wtorek, 12 lutego 2019, 13:38
- Skąd jesteś: Gdynia
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Wielokolor
- Przebieg (km.): 280000
- Kontaktowanie:
Re: Wjazd pod bardzo stromą górę ( nieudany)
androx pisze:Scobelator pisze:Właśnie jestem po założeniu usel' do mojegoTODa. Zwykły na przełącznik trójpozycyjny z osobną diodą informującą o stanie napędów...
REWELACJA - to jest to czego brakowało mi w terenie - polecam, polecam, jeszcze raz polecam!!!!
-A czy to coś zmieniło w terenie niż daje po prostu jazda na zapiętym reduktorze?
Bezapelacyjnie jest przydatne.
1 - kiedy mam załączane 4x4 bez auto - na przód przenoszony jest maksymalnie napędu ile można( a nie tylko w iluś procentach)
2 - Jak już ktoś słusznie zauważył - oszczędność paliwa w terenie
3 - Kiedy często uczestniczymy w jakimś wypadzie w teren w towarzystwie wielu terenówek i jedziemy w kolumnie i słyszymy na radiu "lepiej zapnijcie 4x4" od kogoś z przodu, to przy standardowym przełączniku musiałem się zatrzymać i zapiąć reduktor, a wiesz zapewne, że nawet przy sprawnych napędach (a wydaje mi się, że takie posiadam, bo sam o nie dbam, łącznie z naprawami reduktora) - czasem trwa to kilka sekund, a czasem szlag Cię trafia, bo zębatka nie chce się ustawić jak trzeba i zanim ruszysz z reduktorem, to z tyłu już na tobie "psy wieszają" i strasznie mnie to irytowało. Teraz podczas jazdy spinam przód z tyłem bez reduktora, a jak trafi się jakaś większa przeprawa to i większość musi "coś" zapiąć i do przodu....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości