Tarpan Honker

Instruktarze, akcesoria i porady, wolna dyskusja

Moderator: Moderator

Wiadomość
Autor
Konto usunięte

Re: Tarpan Honker

#16 Postautor: Konto usunięte » niedziela, 16 marca 2014, 10:46

ntgale pisze:true, ale to oznacza lawetę, prawo jazdy na nią oraz Viatoll

:lol: kwestia zaangażowania w off-road, nie jest to tania zabawa, mam paru znajomych, którzy się wciągnęli. Jeden przerobił Patrola którym nie jeździ po drogach, wozi go na rajdy, inni tylko trochę popodnosili, porobili kominy, przeróbki zderzaków i jeżdżą nimi na co dzień.
Ale myślę, że odbiegliśmy trochę od tematu Hessusa :hmm:

Awatar użytkownika
bocian
teraz jestem
teraz jestem
Posty: 540
Wiek: 45
Rejestracja: piątek, 8 marca 2013, 12:26
Skąd jesteś: GND
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: M/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2004
Kolor: niebieski
Kontaktowanie:

Re: Tarpan Honker

#17 Postautor: bocian » niedziela, 16 marca 2014, 13:38

No właśnie - wracając do tematu Honkera, nie chcę być pesymistą ale również obawiam się, że całą zabawę z terenowej jazdy może zepsuć niezliczona ilość awarii a co za tym idzie niemożność utrzymania tego auta w jako takim stanie.

Konto usunięte

Re: Tarpan Honker

#18 Postautor: Konto usunięte » niedziela, 16 marca 2014, 17:10

a tak w ogóle niezła maszyna
http://www.youtube.com/watch?v=vbKR3suRzKI
kiedyś, kiedyś posiadałem s237, sześcioosobowy(miał przesuwną tylną ścianę i składaną ławkę) z silnikiem od kredensa
http://www.youtube.com/watch?v=GIX9VyWr3ok

Awatar użytkownika
tommy
wiem wszystko
wiem wszystko
Posty: 1615
Wiek: 55
Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 10:15
Skąd jesteś: Węgorzewo
Silnik: nie mam
Skrzynia: nie mam
Napęd: nie mam
Rok: nie mam
Inny Samochód: Jeep Cherokee KL
Twoje poprzednie Sorento: Sorento I, 2,5 CRDi, Tiptronic.
Has thanked: 20 times
Been thanked: 15 times
Kontaktowanie:

Re: Tarpan Honker

#19 Postautor: tommy » niedziela, 16 marca 2014, 18:06

Tylko Honker z silnikiem od 1.5 lub 1.6 od Poloneza pod żadna górkę nie chciał podjechać.

Awatar użytkownika
bocian
teraz jestem
teraz jestem
Posty: 540
Wiek: 45
Rejestracja: piątek, 8 marca 2013, 12:26
Skąd jesteś: GND
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: M/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2004
Kolor: niebieski
Kontaktowanie:

Re: Tarpan Honker

#20 Postautor: bocian » poniedziałek, 17 marca 2014, 14:16

tommy pisze:Tylko Honker z silnikiem od 1.5 lub 1.6 od Poloneza pod żadna górkę nie chciał podjechać.

Nic dziwnego, niewiele ponad 60 kW na masę sporo przekraczającą 2 tony... Szału ni ma :rolley:

Awatar użytkownika
tommy
wiem wszystko
wiem wszystko
Posty: 1615
Wiek: 55
Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 10:15
Skąd jesteś: Węgorzewo
Silnik: nie mam
Skrzynia: nie mam
Napęd: nie mam
Rok: nie mam
Inny Samochód: Jeep Cherokee KL
Twoje poprzednie Sorento: Sorento I, 2,5 CRDi, Tiptronic.
Has thanked: 20 times
Been thanked: 15 times
Kontaktowanie:

Re: Tarpan Honker

#21 Postautor: tommy » wtorek, 18 marca 2014, 11:59

Nad Honkerem należy już spuścić miłosierną zasłonę milczenia. Jego miejsce jest w "Legendach PRL" na TVN Turbo. W wojsku jak na zbawienie czeka się na przetarg na nowe samochody terenowe - ja osobiście mam swoich faworytów ale najważniejsze aby przetarg był zrobiony uczciwie, po profesjonalnych próbach terenowych a nie po uważaniu, łapówkach czy gadkach o ratowaniu "polskiej" ( prywatnej ) firmy bo nóż mi się w kieszeni otworzył jak p. Tymiński ( właściciel marki Honker ) żądał publicznie kupowania Honkera przez wojsko bez przetargu w ilości co najmniej 200 szt. rocznie !

Awatar użytkownika
hawerek
Jestem
Jestem
Posty: 2085
Wiek: 44
Rejestracja: czwartek, 8 sierpnia 2013, 09:57
Skąd jesteś: Goleniów (ZGL)
Silnik: 3.5 i V6 (195KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2006
Kolor: Srebrny
Przebieg (km.): 180000
Inny Samochód: Seat Leon FR
Has thanked: 4 times
Been thanked: 31 times
Kontaktowanie:

Re: Tarpan Honker

#22 Postautor: hawerek » wtorek, 18 marca 2014, 22:27

Zresztą ten samochód to żywotność ma rodem pojazdów z lat 80 - wojsko dla Honker 2424 przewiduje pierwszą naprawę główną już po 90 tyś km - a w rzeczywistości to konieczność remontu wynika już przy około 120-130 tyś.km. To w obecnych czasach skuterek o pojemności 50cm3 za około 3 tyś zł. więcej przejedzie niż ten wynalazek. A poza tym Honker to jakiś nienaprawialny wehikuł. Z mojej "państwowej firmy" wysłano już w międzyczasie około 10 Honkerów do remontu i wróciły bardziej zepsute niż pojechały. Nawet jako zabawkę zdecydowanie odradzam.
Yokohama Geolandar A/T-S, USEL, Lift 2" - przód i tył sprężyny IronMan


Wróć do „Poza szlakiem”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości