Targi OffRoad Show Poland 2016 V edycja - reportaż
Moderator: Moderator
- Admin
- Główny
- Posty: 8992
- Rejestracja: środa, 3 marca 2010, 23:22
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Niebieski
- Twoje poprzednie Sorento: 2.5 CRDI (140KM) 2003EX M/T Złoty
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 48 times
- Kontaktowanie:
Targi OffRoad Show Poland 2016 V edycja - reportaż
Targi OffRoad Show Poland V edycja 2016 to nie lada gratka dla miłośników pojazdów 4x4 , fanów jazdy w terenie oraz wypraw turystycznych. Przez dwa dni ( sobota i niedziela) można oglądać najnowsze modele aut z segmentu 4x4, wyjątkowe pojazdy terenowe oraz campery wyprawowe i quady.
Przedstawiamy relację z pierwszego dnia targów , które w tym roku tylko odwiedzaliśmy.
Już na samym wstępie widać różnicę w porównaniu z targami z poprzednich lat.
Gdy w 2014 roku wystawialiśmy nasze trzy samochody , jeden wyprawowy z namiotem dachowym ,drugi terenowy oraz trzeci Orła z pługiem, to byliśmy jak rodzynek w cieście , nikt nie traktował nas poważnie wśród wielu rasowych terenówek .
Targi uważaliśmy za wspaniałe źródło reklamy naszego Klubu
W tym roku, ze zdumieniem zobaczyłem , że w targach 4x4 większość aut to SUVy
a głównym elementem targów są .... namioty dachowe.
Czyli swoim występem zrobiliśmy podwaliny dla innych firm , zachęcając ich do wystawienia swoich towarów sami usuwając się w cień....
Postanowiłem przyjrzeć się tym namiotom .
Było ich naprawdę dużo , różnych rodzajów:
Niektóre wyglądały jak samoróbka , którą pewnie w rzeczywistości były...
Ceny namiotów z laminatu zaczynały się od 8 tysięcy zł .
Przy okazji warto było się przyjrzeć najnowszym trendom w oświetleniu :
orurowaniu:
zderzakom:
osłonom podwozia:
ale dopiero to spowodowało , że stanąłem jak wryty....
na półeczce stały sobie blokady...
i nagle ... jest do Sorento
tutaj można było w praktyce poznać zasadę działania blokady mechanizmu różnicowego na tylnej osi.
To było coś .
Cena 1700 zł.
Na koniec rzuciło mi się w oczy , że większość aut ma pomalowane w specyficzny sposób zderzaki...
a niektóre były pomalowane całe , do ostatniej śrubki..
Farba użyta do pomalowania tych aut to Cobra.
COBRA Truck Bedliner to powłoka ochronna z efektem strukturalnym na bazie żywic poliuretanowych 2K. Ma bardzo wysoką wytrzymałość mechaniczną i jest odporna na zarysowania. Zabezpiecza przed wpływem czynników atmosferycznych, benzyną, olejami, wodą i solą. Ma właściwości dźwiękochłonne i wygłuszające. Struktura powierzchni nadaje efekt antypoślizgowy. Posiada możliwość wyboru grubości struktury.
Na całe auto od A do Z potrzeba farby za 1500 zł .
To by było na tyle .
W poniedziałek napiszę o małej niespodziance dla Forumowiczów.
Przedstawiamy relację z pierwszego dnia targów , które w tym roku tylko odwiedzaliśmy.
Już na samym wstępie widać różnicę w porównaniu z targami z poprzednich lat.
Gdy w 2014 roku wystawialiśmy nasze trzy samochody , jeden wyprawowy z namiotem dachowym ,drugi terenowy oraz trzeci Orła z pługiem, to byliśmy jak rodzynek w cieście , nikt nie traktował nas poważnie wśród wielu rasowych terenówek .
Targi uważaliśmy za wspaniałe źródło reklamy naszego Klubu
W tym roku, ze zdumieniem zobaczyłem , że w targach 4x4 większość aut to SUVy
a głównym elementem targów są .... namioty dachowe.
Czyli swoim występem zrobiliśmy podwaliny dla innych firm , zachęcając ich do wystawienia swoich towarów sami usuwając się w cień....
Postanowiłem przyjrzeć się tym namiotom .
Było ich naprawdę dużo , różnych rodzajów:
Niektóre wyglądały jak samoróbka , którą pewnie w rzeczywistości były...
Ceny namiotów z laminatu zaczynały się od 8 tysięcy zł .
Przy okazji warto było się przyjrzeć najnowszym trendom w oświetleniu :
orurowaniu:
zderzakom:
osłonom podwozia:
ale dopiero to spowodowało , że stanąłem jak wryty....
na półeczce stały sobie blokady...
i nagle ... jest do Sorento
tutaj można było w praktyce poznać zasadę działania blokady mechanizmu różnicowego na tylnej osi.
To było coś .
Cena 1700 zł.
Na koniec rzuciło mi się w oczy , że większość aut ma pomalowane w specyficzny sposób zderzaki...
a niektóre były pomalowane całe , do ostatniej śrubki..
Farba użyta do pomalowania tych aut to Cobra.
COBRA Truck Bedliner to powłoka ochronna z efektem strukturalnym na bazie żywic poliuretanowych 2K. Ma bardzo wysoką wytrzymałość mechaniczną i jest odporna na zarysowania. Zabezpiecza przed wpływem czynników atmosferycznych, benzyną, olejami, wodą i solą. Ma właściwości dźwiękochłonne i wygłuszające. Struktura powierzchni nadaje efekt antypoślizgowy. Posiada możliwość wyboru grubości struktury.
Na całe auto od A do Z potrzeba farby za 1500 zł .
To by było na tyle .
W poniedziałek napiszę o małej niespodziance dla Forumowiczów.
- Farmer1971
- możesz mi ufać
- Posty: 1037
- Wiek: 52
- Rejestracja: poniedziałek, 8 grudnia 2014, 11:37
- Skąd jesteś: Grabowo Kościerskie
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 300000
- Inny Samochód: VW Polo 1,4
- Twoje poprzednie Sorento: Srebrna 2.5 CRDi 2003r. 140KM, M/T
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 107 times
- Kontaktowanie:
Re: Targi OffRoad Show Poland 2016 V edycja - reportaż
Samoblokujący mechanizm różnicowy.
Kia Sorento 3.3V6, automat tiptronic, 2007r.
- Farmer1971
- możesz mi ufać
- Posty: 1037
- Wiek: 52
- Rejestracja: poniedziałek, 8 grudnia 2014, 11:37
- Skąd jesteś: Grabowo Kościerskie
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 300000
- Inny Samochód: VW Polo 1,4
- Twoje poprzednie Sorento: Srebrna 2.5 CRDi 2003r. 140KM, M/T
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 107 times
- Kontaktowanie:
Re: Targi OffRoad Show Poland 2016 V edycja - reportaż
Jeżeli poślizg któregoś koła przekroczy zadaną wartość, to mechanizm różnicowy automatycznie spina się "na sztywno" przekazując moment obrotowy do obydwu kół.
Kia Sorento 3.3V6, automat tiptronic, 2007r.
- KRISKRAK
- To ja
- Posty: 327
- Rejestracja: czwartek, 25 grudnia 2014, 22:58
- Skąd jesteś: KRAKÓW
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 249000
- Inny Samochód: ford
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 4 times
- Kontaktowanie:
Re: Targi OffRoad Show Poland 2016 V edycja - reportaż
Jaka firma wystawiała te blokady Val Racinga, bo do tej pory sprzedawała je firma Tarmot ale były produkowane tylko do wersji przedliftowej. Cena targowa 1700 zł ktora napisał Admin to i tak jest sporo jak na obecny kurs rubla.
Ostatnio zmieniony niedziela, 6 listopada 2016, 10:41 przez KRISKRAK, łącznie zmieniany 1 raz.
- KRISKRAK
- To ja
- Posty: 327
- Rejestracja: czwartek, 25 grudnia 2014, 22:58
- Skąd jesteś: KRAKÓW
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 249000
- Inny Samochód: ford
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 4 times
- Kontaktowanie:
Re: Targi OffRoad Show Poland 2016 V edycja - reportaż
Tutaj jest więcej info na temat blokady szpery : http://www.val-racing.ru/catalog/samobl ... no/DIF-KIA
- regi
- dobry jak...
- Posty: 777
- Wiek: 47
- Rejestracja: środa, 20 października 2010, 14:55
- Skąd jesteś: Nowy Sącz
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2005
- Kolor: granatowy ?
- Przebieg (km.): 130000
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 1 time
- Kontaktowanie:
Re: Targi OffRoad Show Poland 2016 V edycja - reportaż
Bardzo treściwy temat. Zainspirowała mnie treść o farbie strukturalnej
Wyższy +130mm (5 cali)
Szerszy +110mm
Mini Monster Truck
265/70/16 - ET 0
Przod: [Koni Haevy Track + H&R]
Tyl: [OldManEmu N149 + Ironman]
Szerszy +110mm
Mini Monster Truck
265/70/16 - ET 0
Przod: [Koni Haevy Track + H&R]
Tyl: [OldManEmu N149 + Ironman]
-
- ASSISTANCE
- Posty: 2447
- Wiek: 46
- Rejestracja: piątek, 17 lutego 2012, 09:03
- Skąd jesteś: Czę100chowa
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: srebrny/grafitowy
- Przebieg (km.): 219000
- Inny Samochód: SHILTON
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 10 times
- Kontaktowanie:
Re: Targi OffRoad Show Poland 2016 V edycja - reportaż
Myślę, że Cezio ze swoim modelem zrobił by furorę na targach.
KIA SORENTO SHILTON N°532
2.5 CRDi (140KM) + USEL
Lift 2 - przód +42mm, tył +40mm
Ściśle przestrzegam diety: wino, śpiew i kobiety...
2.5 CRDi (140KM) + USEL
Lift 2 - przód +42mm, tył +40mm
Ściśle przestrzegam diety: wino, śpiew i kobiety...
- Admin
- Główny
- Posty: 8992
- Rejestracja: środa, 3 marca 2010, 23:22
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Niebieski
- Twoje poprzednie Sorento: 2.5 CRDI (140KM) 2003EX M/T Złoty
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 48 times
- Kontaktowanie:
Re: Targi OffRoad Show Poland 2016 V edycja - reportaż
Firma która prezentowała na Targach blokady to Tarmot , z okolic Poznania
Znam co najmniej trzy osoby , które chciały by założyć u siebie to urządzenie , ale podejrzewam , że w lepszej cenie .
W Rosji kosztuje to ok 1500 zł , choć pamiętam kiedy rubel stał bardzo nisko i cena tego wynosiła trochę ponad 1000 zł .
Znam co najmniej trzy osoby , które chciały by założyć u siebie to urządzenie , ale podejrzewam , że w lepszej cenie .
W Rosji kosztuje to ok 1500 zł , choć pamiętam kiedy rubel stał bardzo nisko i cena tego wynosiła trochę ponad 1000 zł .
- KRISKRAK
- To ja
- Posty: 327
- Rejestracja: czwartek, 25 grudnia 2014, 22:58
- Skąd jesteś: KRAKÓW
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 249000
- Inny Samochód: ford
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 4 times
- Kontaktowanie:
Re: Targi OffRoad Show Poland 2016 V edycja - reportaż
Niestety część z nas nie zamontuje, bo nie produkują wcale do poliftowej wersji naszych aut.
- Admin
- Główny
- Posty: 8992
- Rejestracja: środa, 3 marca 2010, 23:22
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Niebieski
- Twoje poprzednie Sorento: 2.5 CRDI (140KM) 2003EX M/T Złoty
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 48 times
- Kontaktowanie:
-
- teraz jestem
- Posty: 590
- Rejestracja: poniedziałek, 7 grudnia 2015, 13:56
- Skąd jesteś: Wrocław
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Przebieg (km.): 205555
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
- Kontaktowanie:
Re: Targi OffRoad Show Poland 2016 V edycja - reportaż
Wzbudziło to moje zainteresowanie. Mam przedlifta, brak ESP :P Może jak się znajdzie kilku chętnych, to obniżą cenę dla „hurtowego zakupu”? ;)
- MACC V
- awansowałem na
- Posty: 46
- Rejestracja: środa, 21 stycznia 2015, 14:55
- Skąd jesteś: W-wa Włochy
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2008
- Kolor: black
- Przebieg (km.): 210000
- Inny Samochód: Toyota LC KZJ 95
- Kontaktowanie:
Re: Targi OffRoad Show Poland 2016 V edycja - reportaż
Admin pisze:Nie nadaje się do Sorento posiadających ESP
A poliftowe wersję bez ESP? Podejdzie?
Sorento 3,3V6: klasa comfort
Toyota KZJ95 3.0D: klasa adventure
Toyota KZJ95 3.0D: klasa adventure
Re: Targi OffRoad Show Poland 2016 V edycja - reportaż
Nie nadaje się to IMO zbyt kategoryczne stwierdzenie. W terenie i tak ESP raczej się wyłącza i wtedy mechaniczna blokada jak znalazł. Na drodze blokada raczej się nie załączy, więc ESP też nie przeszkadza. W zimie na śniegu ESP działa hamulcami trochę jak blokada, ale tylko trochę, więc mechaniczna blokada tylko by pomogła - to takie moje luźne przemyślenia w temacie.
- Madej
- ASSISTANCE
- Posty: 2424
- Wiek: 52
- Rejestracja: poniedziałek, 14 stycznia 2013, 12:45
- Skąd jesteś: Krakow/Wiedeń
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Skrzynia: nie dotyczy
- Napęd: nie dotyczy
- Rok: nie dotyczy
- Twoje poprzednie Sorento: Niebieska 2,5 140 KM+ chip ,Opony AT , USEL i wiele dobrego jeszcze..
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 8 times
- Kontaktowanie:
Re: Targi OffRoad Show Poland 2016 V edycja - reportaż
Właśnie przetestowałem swojego SY w błocie .nie mając blokady pomagało mi ESP i myślę że to jest dobra alternatywa. Mi się w terenie ESP nie wyłączą jak pisze ZygJe.
Ale do Sorento by się taka blokada przydała, sam byłem już na kupnie w 99% lecz do transakcji nie doszło. Utargowalem wtedy na 1800 zł
Ale do Sorento by się taka blokada przydała, sam byłem już na kupnie w 99% lecz do transakcji nie doszło. Utargowalem wtedy na 1800 zł
Jak to powiedział jeden kat "każdy ma prawo być porąbany "
- PABLOTECH
- dobry jak...
- Posty: 887
- Rejestracja: poniedziałek, 6 października 2014, 21:22
- Skąd jesteś: Warszawa SKOROSZE
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento II
- Silnik: 3.5 V6 (280KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: AWD
- Rok: 2012
- Kolor: STM
- Przebieg (km.): 133570
- Inny Samochód: Był Cee'd SW'10 CRDi
- Has thanked: 66 times
- Been thanked: 186 times
- Kontaktowanie:
Re: Targi OffRoad Show Poland 2016 V edycja - reportaż
Ale ZygJe (jak się domyślam) chodziło o ingerencję w klawisz od ESP a nie automatyczne / samoczynne wyłączanie ESPMadej pisze:Mi się w terenie ESP nie wyłączą jak pisze ZygJe
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości