Sprężyny i podkładki - 55 mm w górę
Moderator: Moderator
- krzysiek ardie
- ma VIN w małym palcu
- Posty: 7225
- Wiek: 59
- Rejestracja: sobota, 19 czerwca 2010, 10:39
- Skąd jesteś: Opole
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 159000
- Inny Samochód: Daewoo Matiz
- Has thanked: 474 times
- Been thanked: 331 times
- Kontaktowanie:
Re: Sprężyny i podkładki - 55 mm w górę
I tu się z Tobą zgadzam niestety, sprężyny H&R porządne amortyzatory będzie lepiej się prowadzić. Sorento i offroad nic z tych rzeczy
uczestnik SDA
"Kup Inne Auto" cyt. Sztaba
"Kup Inne Auto" cyt. Sztaba
-
- moje konto
- Posty: 200
- Rejestracja: poniedziałek, 29 października 2018, 22:28
- Skąd jesteś: Podlasie
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: Manualna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: silver
- Przebieg (km.): 200000
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 4 times
- Kontaktowanie:
Re: Sprężyny i podkładki - 55 mm w górę
Ale jednak jest grono użytkowników Sorento, którzy uprawiają na nich offroad. Auta podnoszą, wstawiają odpowiednie sprężyny, amory, blokady mostów, orurowanie. Jak tak obejrzeć filmy - to całkiem dobrze dają radę! Skąd wynika Twój skrajny sceptycyzm w tym zakresie?
- kaini
- Off-Road
- Posty: 397
- Rejestracja: sobota, 4 listopada 2017, 21:49
- Skąd jesteś: Jasło
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.3 V6 (248KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2009
- Kolor: Srebrny
- Przebieg (km.): 186333
- Inny Samochód: TSI & CRDI
- Been thanked: 15 times
- Kontaktowanie:
Re: Sprężyny i podkładki - 55 mm w górę
Troszkę ma racji. YT prawdę powie...
Też myślałem o szybkimi lifcie ale zaczynam się zastanawiać czy oprócz wyglądu cokolwiek to poprawi? Czas pokaże, założyłem zimówki i zobaczymy.
Ktoś sprawdzał ile cm podnoszą się mosty w górę czy przednie zawieszenie a nie ile mamy do błotników ?
Też myślałem o szybkimi lifcie ale zaczynam się zastanawiać czy oprócz wyglądu cokolwiek to poprawi? Czas pokaże, założyłem zimówki i zobaczymy.
Ktoś sprawdzał ile cm podnoszą się mosty w górę czy przednie zawieszenie a nie ile mamy do błotników ?
-
- moje konto
- Posty: 200
- Rejestracja: poniedziałek, 29 października 2018, 22:28
- Skąd jesteś: Podlasie
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: Manualna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: silver
- Przebieg (km.): 200000
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 4 times
- Kontaktowanie:
Re: Sprężyny i podkładki - 55 mm w górę
Tylny most, jako sztywny - nic sie nie podniesie wskutek zastosowania podkładek. Przedni - podniesie się o grubość podkładek. Piszę to teoretycznie, bo na razie liftu nie mam.
-
- moje konto
- Posty: 200
- Rejestracja: poniedziałek, 29 października 2018, 22:28
- Skąd jesteś: Podlasie
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: Manualna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: silver
- Przebieg (km.): 200000
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 4 times
- Kontaktowanie:
Re: Sprężyny i podkładki - 55 mm w górę
krzysiek ardie pisze:Ja tak szczerze to mam w d...e te wszystkie lifty, co to Ci da że zrobisz dwa cale jak tylny most będzie dalej miał taki prześwit jak fabryczny fizyki nie da się oszukać.
Co da lift, skoro most zostaje na miejscu - patrz na filmiku, szczególnie od 1 min 10 sek.
https://www.youtube.com/watch?v=0th5wTvmbiM
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11397
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 353 times
- Kontaktowanie:
Re: Sprężyny i podkładki - 55 mm w górę
Androx , podniosła się karoseria , a prześwit mostu został taki sam .
-
- moje konto
- Posty: 200
- Rejestracja: poniedziałek, 29 października 2018, 22:28
- Skąd jesteś: Podlasie
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: Manualna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: silver
- Przebieg (km.): 200000
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 4 times
- Kontaktowanie:
Re: Sprężyny i podkładki - 55 mm w górę
Ale zwiększył się prześwit pod ramą na odcinku pomiędzy osiami i poza osiami (na zwisach), co umożliwiło przejazd przez przeszkody w sposób pokazany na filmiku. Bez tego liftu samochód siadłby na podwoziu (ramie), nie na mostach.
- Andrzej
- Off-Road
- Posty: 5062
- Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 320000
- Inny Samochód: C4 Picasso
- Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat - Has thanked: 77 times
- Been thanked: 217 times
- Kontaktowanie:
Re: Sprężyny i podkładki - 55 mm w górę
Most jak pług , przeorałby górkę .
Natomiast niższa rama zadziałała by jak tarka zatrzymując pojazd.
Oczywiście podwyższenie auta zdaje egzamin wyłącznie na miękkim terenie .
W kamienistym było by tak samo jak byśmy nie mieli podniesionego auta . Na pierwszym kamieniu by się zatrzymał o most .
Wszystko zależy po jakim terenie jeździmy . Ja byłem bardzo zadowolony mogąc jechać po piachu w opuszczonej żwirowni dopóki pod piachem nie trafiłem na pustak , który zerwał mi osłonę miski olejowej .
Gdybym miał wyższy to bym przejechał nad pustakiem i wyrżnął w niego tylnym mostem . Nie wiem co lepsze
Natomiast niższa rama zadziałała by jak tarka zatrzymując pojazd.
Oczywiście podwyższenie auta zdaje egzamin wyłącznie na miękkim terenie .
W kamienistym było by tak samo jak byśmy nie mieli podniesionego auta . Na pierwszym kamieniu by się zatrzymał o most .
Wszystko zależy po jakim terenie jeździmy . Ja byłem bardzo zadowolony mogąc jechać po piachu w opuszczonej żwirowni dopóki pod piachem nie trafiłem na pustak , który zerwał mi osłonę miski olejowej .
Gdybym miał wyższy to bym przejechał nad pustakiem i wyrżnął w niego tylnym mostem . Nie wiem co lepsze
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości