Kompresor do pompowania kół na zlotach .
Moderator: Moderator
- hunter
- ASSISTANCE
- Posty: 3756
- Rejestracja: piątek, 27 maja 2011, 00:37
- Skąd jesteś: Toruń
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: nie dotyczy
- Kolor: DARK GREY
- Inny Samochód: SPORTAGE QL 2,0 CRDI
- Twoje poprzednie Sorento: Była czarna 3,3V6 248 KM, lift na daystar + sprężyny by Stella , Była SII 2,2CRDI 197KM AT AWD.
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 123 times
- Kontaktowanie:
Re: Kompresor do pompowania kół na zlotach .
Polecam kompresor firmy Amerwox mam w 2 autach - wytrzymały:
Dane techniczne
Max. Ciśnienie: 5 bar/100 psi
Napięcie zasilania : 12V DC
Pobór prądu : 15A max
Wydajność : 0 do 43 psi/3 bar < 8 min
Temperatura pracy : -30°C do 70°C
Wymiary kompresora w futerale: 19 cm x 19 cm x 9 cm
Waga: 1,6 kg
http://ksm12v.amervox.com.pl/
Dane techniczne
Max. Ciśnienie: 5 bar/100 psi
Napięcie zasilania : 12V DC
Pobór prądu : 15A max
Wydajność : 0 do 43 psi/3 bar < 8 min
Temperatura pracy : -30°C do 70°C
Wymiary kompresora w futerale: 19 cm x 19 cm x 9 cm
Waga: 1,6 kg
http://ksm12v.amervox.com.pl/
"JO" - JESTEM Z TORUNIA
- cezio77
- możesz mi ufać
- Posty: 1111
- Wiek: 46
- Rejestracja: sobota, 27 września 2014, 11:42
- Skąd jesteś: Ostróda
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 190000
- Inny Samochód: Nissan Micra
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 24 times
Re: Kompresor do pompowania kół na zlotach .
Odpowiedź nr 3
Dla awaryjnego, osobistego użytku wystarczy dobra pompka dwutłokowa.
Raz lewą nóżką, raz prawą
Dla awaryjnego, osobistego użytku wystarczy dobra pompka dwutłokowa.
Raz lewą nóżką, raz prawą
"Głupiec myśli, że ma dość rozumu; mędrzec wie, jak wiele mu brakuje".
- tygrys
- wiem wszystko
- Posty: 2770
- Rejestracja: piątek, 13 maja 2016, 17:32
- Skąd jesteś: Leszno
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2006
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 200000
- Has thanked: 25 times
- Been thanked: 27 times
- Kontaktowanie:
Re: Kompresor do pompowania kół na zlotach .
Gerwazy , mam taki sam kompresor jak zamierzasz kupić .
Nie mam w tej chwili jak zrobić bardziej szczegółowego testu ponieważ jeździ w tej chwili w drugim aucie.
Do tej pory używałem go tylko na razie do dopompowania koła czy też pompownia materacy i jak na moje
potrzeby był wystarczający
Na bardziej szczegółowe testy jakbyś był zainteresowany to musiałbyś trochę poczekać
Nie mam w tej chwili jak zrobić bardziej szczegółowego testu ponieważ jeździ w tej chwili w drugim aucie.
Do tej pory używałem go tylko na razie do dopompowania koła czy też pompownia materacy i jak na moje
potrzeby był wystarczający
Na bardziej szczegółowe testy jakbyś był zainteresowany to musiałbyś trochę poczekać
Nigdy nie jedź szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać!
Bądź miły dla osoby która próbuje ci na forum pomóc, tym bardziej że robi to bezpłatnie w swoim wolnym czasie.
- jaro
- MODERATOR
- Posty: 341
- Wiek: 43
- Rejestracja: poniedziałek, 13 kwietnia 2015, 22:58
- Skąd jesteś: Lubuskie
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Been thanked: 1 time
- Kontaktowanie:
Re: Kompresor do pompowania kół na zlotach .
Gerwazy, rozumiem że teraz to Ty testujesz i nie koniecznie chodzi o testowanie kompresora
A co do tematu, też używam dwutłokowego kompresora nożnego. Choć w sumie to nie używam, tylko on sobie podróżuje w bagażniku
Gerwazy pisze:... Teraz jeszcze trzeba ustalić nam poziom tolerancji na żarty nowych Moderatorów
A co do tematu, też używam dwutłokowego kompresora nożnego. Choć w sumie to nie używam, tylko on sobie podróżuje w bagażniku
- Madej
- ASSISTANCE
- Posty: 2424
- Wiek: 52
- Rejestracja: poniedziałek, 14 stycznia 2013, 12:45
- Skąd jesteś: Krakow/Wiedeń
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Skrzynia: nie dotyczy
- Napęd: nie dotyczy
- Rok: nie dotyczy
- Twoje poprzednie Sorento: Niebieska 2,5 140 KM+ chip ,Opony AT , USEL i wiele dobrego jeszcze..
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 8 times
- Kontaktowanie:
Re: Kompresor do pompowania kół na zlotach .
Zazwyczaj jak zejdzie powietrze to jest dziura w oponie i żaden kompresor nie da rady dopompować
Obecnie na każdej stacji znajduje się kompresor i nie widzę sensu wożenia dodatkowego balastu w bagażniku.
Obecnie na każdej stacji znajduje się kompresor i nie widzę sensu wożenia dodatkowego balastu w bagażniku.
Jak to powiedział jeden kat "każdy ma prawo być porąbany "
- lookhash
- To ja
- Posty: 372
- Wiek: 41
- Rejestracja: poniedziałek, 1 października 2012, 21:39
- Skąd jesteś: Gdańsk
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Srebrny
- Przebieg (km.): 330000
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: Kompresor do pompowania kół na zlotach .
Gerwazy, ja mam taki kompresor. To znaczy prawie identyczny - chyba model przed liftowy W moim kompresorze to okrągłe pudełko na końcówki jest umieszczone symetrycznie po środku. Trochę inaczej użebrowane głowice cylindrów. Przewód, manometr takie same.
Co do opinii na jego temat:
1. Dosyć wydajny, szybko pompuje koło.
2. Polecam od razu wymienić przewód sprężonego powietrza (spiralę) na grubszy z porządnymi szybkozłączkami, wymienić manometr - bo ten chiński przekłamuje i to sporo. Przy wymianie tego przewodu założyć szybkozłączki odwrotnie niż w oryginale, czyli żeby gniazdo szybkozłącza było na kompresorze - wówczas możesz podłączać inne przewody, przejściówki itp. czyli wszystkie akcesoria i narzędzia na sprężone powietrze.
3. Użytkowanie - dobry do awaryjnego pompowania koła, ewentualnie jakichś prac wykonywanych doraźnie przy aucie w terenie, ale upierdliwy do rozkładania i składania w tą torebkę (w torbie przy 3-cim wyciąganiu kompresora z auta odpruła się rączka ). Więc do pompowania kół na zlotach czy w terenie po jeździe po piachu to lepiej by było go zamocować i podłączyć na stałe jakoś w bagażniku.
4. Wadą jest jeszcze to, że manometr jest "przy kole" w czasie pompowania a włącznik kompresora przy kompresorze (w dodatku na kablu). Zamierzam przerobić to również w swoim i zamocować manometr i włącznik na kompresorze, a nie latać i patrzeć "czy już dość".
Madej, masz trochę racji. Ale ja osobiście doświadczyłem przykrego zdarzenia - tego jednego dnia wyjąłem kompresor z auta (bo właśnie w czymś zawadzał) i pojechałem do pracy. Złapałem gumę i gdybym miał kompresor to po 10 minutach pojechał bym do wulkanizacji. Jak się okazało zapas był długo nie używany i też kapeć
Co do opinii na jego temat:
1. Dosyć wydajny, szybko pompuje koło.
2. Polecam od razu wymienić przewód sprężonego powietrza (spiralę) na grubszy z porządnymi szybkozłączkami, wymienić manometr - bo ten chiński przekłamuje i to sporo. Przy wymianie tego przewodu założyć szybkozłączki odwrotnie niż w oryginale, czyli żeby gniazdo szybkozłącza było na kompresorze - wówczas możesz podłączać inne przewody, przejściówki itp. czyli wszystkie akcesoria i narzędzia na sprężone powietrze.
3. Użytkowanie - dobry do awaryjnego pompowania koła, ewentualnie jakichś prac wykonywanych doraźnie przy aucie w terenie, ale upierdliwy do rozkładania i składania w tą torebkę (w torbie przy 3-cim wyciąganiu kompresora z auta odpruła się rączka ). Więc do pompowania kół na zlotach czy w terenie po jeździe po piachu to lepiej by było go zamocować i podłączyć na stałe jakoś w bagażniku.
4. Wadą jest jeszcze to, że manometr jest "przy kole" w czasie pompowania a włącznik kompresora przy kompresorze (w dodatku na kablu). Zamierzam przerobić to również w swoim i zamocować manometr i włącznik na kompresorze, a nie latać i patrzeć "czy już dość".
Madej pisze:Zazwyczaj jak zejdzie powietrze to jest dziura w oponie i żaden kompresor nie da rady dopompować
Obecnie na każdej stacji znajduje się kompresor i nie widzę sensu wożenia dodatkowego balastu w bagażniku.
Madej, masz trochę racji. Ale ja osobiście doświadczyłem przykrego zdarzenia - tego jednego dnia wyjąłem kompresor z auta (bo właśnie w czymś zawadzał) i pojechałem do pracy. Złapałem gumę i gdybym miał kompresor to po 10 minutach pojechał bym do wulkanizacji. Jak się okazało zapas był długo nie używany i też kapeć
Re: Kompresor do pompowania kół na zlotach .
Ja mam taki prosty (i tani hehe).
Jeszcze go nie używałem jeździ "na wszelki wypadek" ;)
Jeszcze go nie używałem jeździ "na wszelki wypadek" ;)
- Załączniki
-
- Mini-kompresor-samochodowy.jpg (27.25 KiB) Przejrzano 6000 razy
- Madej
- ASSISTANCE
- Posty: 2424
- Wiek: 52
- Rejestracja: poniedziałek, 14 stycznia 2013, 12:45
- Skąd jesteś: Krakow/Wiedeń
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Skrzynia: nie dotyczy
- Napęd: nie dotyczy
- Rok: nie dotyczy
- Twoje poprzednie Sorento: Niebieska 2,5 140 KM+ chip ,Opony AT , USEL i wiele dobrego jeszcze..
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 8 times
- Kontaktowanie:
Re: Kompresor do pompowania kół na zlotach .
Dlatego przed wyjazdem w dłuższe trasy sprawdzam stan napompowania rezerwy jak i płyny w aucie
Jak to powiedział jeden kat "każdy ma prawo być porąbany "
- tommy
- wiem wszystko
- Posty: 1615
- Wiek: 55
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 10:15
- Skąd jesteś: Węgorzewo
- Silnik: nie mam
- Skrzynia: nie mam
- Napęd: nie mam
- Rok: nie mam
- Inny Samochód: Jeep Cherokee KL
- Twoje poprzednie Sorento: Sorento I, 2,5 CRDi, Tiptronic.
- Has thanked: 20 times
- Been thanked: 15 times
- Kontaktowanie:
Re: Kompresor do pompowania kół na zlotach .
Ja też mam i używam go do sprawdzania ciśnienia i ewentualnego dopompowania kół. A jak załapałem kapcia na Bałkanach ( dwukrotnie ) to był przydatny jak zakładałem zapasówkę.
- hunter
- ASSISTANCE
- Posty: 3756
- Rejestracja: piątek, 27 maja 2011, 00:37
- Skąd jesteś: Toruń
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: nie dotyczy
- Kolor: DARK GREY
- Inny Samochód: SPORTAGE QL 2,0 CRDI
- Twoje poprzednie Sorento: Była czarna 3,3V6 248 KM, lift na daystar + sprężyny by Stella , Była SII 2,2CRDI 197KM AT AWD.
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 123 times
- Kontaktowanie:
Re: Kompresor do pompowania kół na zlotach .
Pierwszy kompresor kupiłem do poprzedniego auta 3,3V6 jako że w miejscu koła zapasowego była butla.
Do tego jest niezbędny
Miałem okazję wypróbować ten mój zestaw w praktyce przy kole w "dostawczaku " udzielając jedoczesnie szkolenia praktycznego Joli .
Teraz mam takie 2 zestawy - mimo,że sa koła zapasowe . Nie wyobrażam sobie małżonki wymieniającej koło zapasowe w Sorento a nie zawsze można liczyć na pomoc , a o czasie dojazdu assistance nie wspomnę
Do tego jest niezbędny
Miałem okazję wypróbować ten mój zestaw w praktyce przy kole w "dostawczaku " udzielając jedoczesnie szkolenia praktycznego Joli .
Teraz mam takie 2 zestawy - mimo,że sa koła zapasowe . Nie wyobrażam sobie małżonki wymieniającej koło zapasowe w Sorento a nie zawsze można liczyć na pomoc , a o czasie dojazdu assistance nie wspomnę
"JO" - JESTEM Z TORUNIA
- Gonzo
- To ja
- Posty: 289
- Wiek: 51
- Rejestracja: piątek, 15 lipca 2016, 17:28
- Skąd jesteś: ZPL
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 230000
- Kontaktowanie:
Re: Kompresor do pompowania kół na zlotach .
Wożę coś podobnego. Na szczęście nigdy nie miałem okazji do użycia, ale zawsze zastanawiałem się czy po użyciu takiego specyfiku opona nadaje się do naprawy i ponownego użycia?
- Zbynek_74
- dobry jak...
- Posty: 837
- Wiek: 49
- Rejestracja: środa, 12 października 2016, 09:59
- Skąd jesteś: Łochów
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2005
- Kolor: złoty
- Inny Samochód: Jeep Grand Cherokee
- Twoje poprzednie Sorento: Kia Sorento 2005 srebrne 2,5 CRDi (170 KM)
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 7 times
- Kontaktowanie:
Re: Kompresor do pompowania kół na zlotach .
Podtrzymuję pytanie Gonzo, kilkakrotnie zastanawiałem się, czy po złapaniu gumy zmieniać koło czy użyć coś takiego
- lookhash
- To ja
- Posty: 372
- Wiek: 41
- Rejestracja: poniedziałek, 1 października 2012, 21:39
- Skąd jesteś: Gdańsk
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Srebrny
- Przebieg (km.): 330000
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: Kompresor do pompowania kół na zlotach .
Koledzy, nie wiem jaki ma charakter działania taki preparat. Jeśli po prostu rozpływa się po oponie od wewnątrz na skutek siły odśrodkowej i uszczelnia dziury to raczej nie ma problemu z ponownym używaniem opony po naprawie. Może być inaczej wyważona, ale przy kapciach o takim rozmiarze jak w Sorento to raczej wiele nie zmieni. Inna bajka jeśli powstanie piana i zastygnie wewnątrz opony. Wtedy trzeba ją wydłubać i oczyścić oponę. Jest to wykonalne ale pytanie jakim kosztem i czy wulkanizator nie powie nam "Panie, idź pan z tym w ...."
- Andrzej
- Off-Road
- Posty: 5062
- Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 320000
- Inny Samochód: C4 Picasso
- Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat - Has thanked: 77 times
- Been thanked: 217 times
- Kontaktowanie:
Re: Kompresor do pompowania kół na zlotach .
Marzenia się spełniają .
Trochę długo to trwało ale nie należy się poddawać
Pierwszy raz o kompresorze napisałem 27 lutego 2011 roku i teraz , po 8 latach wreszcie mam
Trochę długo to trwało ale nie należy się poddawać
Pierwszy raz o kompresorze napisałem 27 lutego 2011 roku i teraz , po 8 latach wreszcie mam
- Załączniki
-
- Screenshot_2019-12-21-21-10-13-718_com.google.android.apps.photos~01.jpg (225.74 KiB) Przejrzano 4093 razy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości