Witam.
Wczoraj zauważyłem że poci mi się silnik po prawej stronie bloku. Poprzyglądałem się, dziś jeszcze zrzuciłem rurę powietrza miedzy filtrem a turbo, i na tyle co mogłem tam dostrzec wygląda tak jakby te pocenie miało miejsce na łączeniu obudowy chłodnicy oleju z blokiem od strony przodu. Czy może jeszcze są jakieś słabe punkty po tej stronie silnika? Turbo, i jego zasilanie w olej wyglądają na ok.
Zapocenie z boku silnika 2.5
Moderator: Moderator
-
- moje konto
- Posty: 185
- Rejestracja: piątek, 29 grudnia 2017, 11:00
- Skąd jesteś: Skierniewice/Łódź
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2005
- Kolor: Bordo
- Przebieg (km.): 241500
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 8 times
- Kontaktowanie:
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11399
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 354 times
- Kontaktowanie:
Re: Zapocenie z boku silnika 2.5
Może puściła uszczelka (10) .
- Załączniki
-
- 20213A11.png (119.9 KiB) Przejrzano 2358 razy
-
- moje konto
- Posty: 185
- Rejestracja: piątek, 29 grudnia 2017, 11:00
- Skąd jesteś: Skierniewice/Łódź
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2005
- Kolor: Bordo
- Przebieg (km.): 241500
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 8 times
- Kontaktowanie:
Re: Zapocenie z boku silnika 2.5
To mi przychodzi do głowy. Największe ślady oleju są właśnie od strony tej 10 na schemacie, na obudowie od dołu. Ale to jeszcze poobserwuje aby mieć pewność.
-
- teraz jestem
- Posty: 460
- Rejestracja: niedziela, 10 listopada 2019, 22:30
- Skąd jesteś: Kraków
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 14 times
Re: Zapocenie z boku silnika 2.5
Radzę pochopnie tego nie odkręcać bo ta uszczelka jest droga. Prędzej chyba znalazł by się olej w płynie i vice versa. Nad korpusem chłodniczki oleju jest przyłącze do przewodu olejowego od turbo. Może tam?
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11399
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 354 times
- Kontaktowanie:
Re: Zapocenie z boku silnika 2.5
Jeszcze nie tak dawno temu była na allegro za 14 zł . Olej z płynem to dopiero jak uszkodziła by się chłodniczka. Ale masz rację poleciał by płyn.
-
- moje konto
- Posty: 185
- Rejestracja: piątek, 29 grudnia 2017, 11:00
- Skąd jesteś: Skierniewice/Łódź
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2005
- Kolor: Bordo
- Przebieg (km.): 241500
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 8 times
- Kontaktowanie:
-
- teraz jestem
- Posty: 460
- Rejestracja: niedziela, 10 listopada 2019, 22:30
- Skąd jesteś: Kraków
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 14 times
Re: Zapocenie z boku silnika 2.5
Kupowałem więcej gratów na http://www.potak.eu. Powodzenia z tym wyciekiem. Ja muszę znaleźć czas aby uszczelnić miskę.
-
- moje konto
- Posty: 185
- Rejestracja: piątek, 29 grudnia 2017, 11:00
- Skąd jesteś: Skierniewice/Łódź
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2005
- Kolor: Bordo
- Przebieg (km.): 241500
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 8 times
- Kontaktowanie:
Re: Zapocenie z boku silnika 2.5
Zatrzymały się w martwym punkcie. Bo od momentu w którym próbowałem wypatrzeć gdzie to się poci nie widać świeżych śladów. Na razie jeżdżę i obserwuje. A uszczelki czekają jak coś w pogotowiu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość