Kolejna ciekawostka przyrodnicza. Sprowadził ktoś auto na handel i chwali się dokumentem Car-Pass z Belgi. A tam takie kwiatki:
Bezwypadkowy, niebity igła...
Moderator: Moderator
Regulamin forum
Piszemy o tym co nas interesuje , szanujemy poglądy innych forumowiczów. Całkowicie bez polityki.
Piszemy o tym co nas interesuje , szanujemy poglądy innych forumowiczów. Całkowicie bez polityki.
- vokal
- ASSISTANCE
- Posty: 6169
- Rejestracja: poniedziałek, 22 marca 2010, 11:55
- Skąd jesteś: WA/NOE
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: IndigoBlue/AlpinGrey
- Inny Samochód: Jazz 1.4 LS '06
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 49 times
- Kontaktowanie:
- gomez953
- ASSISTANCE
- Posty: 1633
- Rejestracja: wtorek, 1 lipca 2014, 22:34
- Skąd jesteś: Opoczno - EOP
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: Rood i siwe na dole
- Przebieg (km.): 231000
- Twoje poprzednie Sorento: 2.4 EX 2003 Vialle LPi niebieskie
- Has thanked: 104 times
- Been thanked: 196 times
- Kontaktowanie:
- gomez953
- ASSISTANCE
- Posty: 1633
- Rejestracja: wtorek, 1 lipca 2014, 22:34
- Skąd jesteś: Opoczno - EOP
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: Rood i siwe na dole
- Przebieg (km.): 231000
- Twoje poprzednie Sorento: 2.4 EX 2003 Vialle LPi niebieskie
- Has thanked: 104 times
- Been thanked: 196 times
- Kontaktowanie:
-
- Jestem
- Posty: 1046
- Rejestracja: środa, 1 listopada 2017, 18:35
- Skąd jesteś: Łódź
- Silnik: 3.3 V6 (248KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 155000
- Inny Samochód: Opirus
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 54 times
- Kontaktowanie:
Re: Bezwypadkowy, niebity igła...
gość opowiada głupoty. Po kilku słowach słychać, że z motoryzacją ma tyle wspólnego co ja z gastronomią.
1. Citroen C5 nie ma hamulców napędzanych LDSem, tylko XM, BX, CX i stary DS miały hamulce napędzane olejem hydraulicznym (LHMem)
2. Jak wlejesz miód do silnika to po chwili zrobi się karmel i to będzie jego koniec. Za czasów szalonych lat 90 istniał preparat Moto Dotkor, który lało się do zużytych silników głównie by doszczelnić tłoki, a że był gęsty i bursztynowy, potocznie nazywało się go miodem .
3. Odcinanie hamulców na tył to jest polityka na 2 dni od zakupi, bo auto musi przejść przegląd zerowy przed rejestracja. Obecnie za bardzo żadna stacja nie zaryzykuje podbicia takiego auta, bo nowy właściciel w łatwy sposób udowodni, że auto było nie sprawne. Uwalenie takiego diagnosty co to podbije to formalność. Spawanie profili w progi to też już nie te czasy (może 10 lat temu), tak jak i auta po grubych karambolach (nie dotyczy drogich aut z USA, bo USA to tylko tłuczonki po dachowaniach i pożarach).
4. Od kilku lat istnieją strony jak Auto DNA albo autobaza i krętactwa powoli się kończą. Jedynie auta z niemiec często są zagadką dla tych stron.
5. Trocin do skrzyni nie dorzucisz, bo przestaną działać łożyska i synchronizatory. Teraz skrzynie zazwyczaj maja kanały smarowania, by dopełnić koło biegu 5 i wstecznego. Trociny wrzucało się do modów by uciszyć wycia, ale to też era FSO.
6. Spawanie profili "ceownik" w progi to też ściema, bo albo walą reperaturkę na klej, albo szpachlują korozję ... Komu by się chciało wspawywać jakieś profile.
7. Nikt nie nabijał klimę LPG, może propanem (który nie jest niebezpieczny), a kombinatorstwo jest od 1/2 roku bo UE wprowadziło dodatkowy podatek na czynnik R134A . Propan jest czynnikiem pracującym np w lodówkach przemysłowych i ściemnianie jaki to on jest śmiertelnie niebezpieczny to robota lobby.
Handlarze maja swoje za pazurami, bo np nie pozwalają przejechać się autem jeśli wiedzą, że maja wady ukryte. To prawda, że robią książki, i szpachlują korozję i lakierują na odwal się. Zawsze maja wytłumaczenie na każdą okazję, zmyślają roczniki i wyposażenia i kłamią potwornie przez telefon. Patologia jest
1. Citroen C5 nie ma hamulców napędzanych LDSem, tylko XM, BX, CX i stary DS miały hamulce napędzane olejem hydraulicznym (LHMem)
2. Jak wlejesz miód do silnika to po chwili zrobi się karmel i to będzie jego koniec. Za czasów szalonych lat 90 istniał preparat Moto Dotkor, który lało się do zużytych silników głównie by doszczelnić tłoki, a że był gęsty i bursztynowy, potocznie nazywało się go miodem .
3. Odcinanie hamulców na tył to jest polityka na 2 dni od zakupi, bo auto musi przejść przegląd zerowy przed rejestracja. Obecnie za bardzo żadna stacja nie zaryzykuje podbicia takiego auta, bo nowy właściciel w łatwy sposób udowodni, że auto było nie sprawne. Uwalenie takiego diagnosty co to podbije to formalność. Spawanie profili w progi to też już nie te czasy (może 10 lat temu), tak jak i auta po grubych karambolach (nie dotyczy drogich aut z USA, bo USA to tylko tłuczonki po dachowaniach i pożarach).
4. Od kilku lat istnieją strony jak Auto DNA albo autobaza i krętactwa powoli się kończą. Jedynie auta z niemiec często są zagadką dla tych stron.
5. Trocin do skrzyni nie dorzucisz, bo przestaną działać łożyska i synchronizatory. Teraz skrzynie zazwyczaj maja kanały smarowania, by dopełnić koło biegu 5 i wstecznego. Trociny wrzucało się do modów by uciszyć wycia, ale to też era FSO.
6. Spawanie profili "ceownik" w progi to też ściema, bo albo walą reperaturkę na klej, albo szpachlują korozję ... Komu by się chciało wspawywać jakieś profile.
7. Nikt nie nabijał klimę LPG, może propanem (który nie jest niebezpieczny), a kombinatorstwo jest od 1/2 roku bo UE wprowadziło dodatkowy podatek na czynnik R134A . Propan jest czynnikiem pracującym np w lodówkach przemysłowych i ściemnianie jaki to on jest śmiertelnie niebezpieczny to robota lobby.
Handlarze maja swoje za pazurami, bo np nie pozwalają przejechać się autem jeśli wiedzą, że maja wady ukryte. To prawda, że robią książki, i szpachlują korozję i lakierują na odwal się. Zawsze maja wytłumaczenie na każdą okazję, zmyślają roczniki i wyposażenia i kłamią potwornie przez telefon. Patologia jest
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość